Gå til innhold

Xiaomi Mi Mix 3 har helskjerm, og overhodet ingen «notch»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg er blind, men jeg ser ikke noe om kjeramisk chassis? De par tidligere modellene hadde vel dette, og såvidt jeg skjønte var vel det egentlig utelukkende positivt? Både flott og godt, og ekstra solid?.... Eller? (kostet noen hundrelapper mer enn de vanlige variantene, riktig nok.)

 

Noen som har fått med seg om det også kommer på Mix 3? Eller evt. noen som kan si noe negativt om kjeramisk chassis?

Lenke til kommentar

Mulig jeg er blind, men jeg ser ikke noe om kjeramisk chassis? De par tidligere modellene hadde vel dette, og såvidt jeg skjønte var vel det egentlig utelukkende positivt? Både flott og godt, og ekstra solid?.... Eller? (kostet noen hundrelapper mer enn de vanlige variantene, riktig nok.)

 

Noen som har fått med seg om det også kommer på Mix 3? Eller evt. noen som kan si noe negativt om kjeramisk chassis?

 

Hei!

 

Det stemmer - også denne modellen har keramisk bakside! Har lagt det inn i artikkelen nå :)

 

- Niklas

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det fungerer med skyveløsningen hvis man vil bruke deksel? Forøvrig veldig fin løsning med kamera skjult. Fint også for å være sikker på at man ikke blir filmet av en app :-). Xiaomi har jo også flere Android One-modeller, så kanskje denne skyveløsningen også kommer på telefon som kan være aktuell for meg neste gang ny telefon står for tur :-).

Lenke til kommentar

Pent, men ingenting å holde i om man spiller eller ser film.

 

 

Hva tror du folk med iPhone X gjør, holder telefonen der busslomma er..? Hvis du tror dette er et problem, mangler du nok kreativitet. Jeg kan fint se film på iPhone X uten problem - og ser ingen grunn til at jeg ikke skulle kunne gjøre dette med denne telefonen heller. 

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det fungerer med skyveløsningen hvis man vil bruke deksel? Forøvrig veldig fin løsning med kamera skjult. Fint også for å være sikker på at man ikke blir filmet av en app :-). Xiaomi har jo også flere Android One-modeller, så kanskje denne skyveløsningen også kommer på telefon som kan være aktuell for meg neste gang ny telefon står for tur :-).

Deksel følger med spesifikt til den skyvemekanismen. Mekanismen fungerer via 2 Magneter. En youtuber snakket om det om 300.000 clicks og regnet ut at det kunne erstatte Fidget spinners siden den kunne klikkes fram og tilbake 214+ ganger per dag opp til 3 år. 

 

link til han som snakker om mobilen. Mange andre også
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...