Gå til innhold

Samsung Galaxy Watch tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke skjerm oppsett har dere?

Har dere en anbefaling på en som er digital, viser dag og dato. Skritt, hjerte og batteri.

Og mulighet for at klokken viser hele tiden?

Kjører denne atm; http://apps.samsung.com/gear/appDetail.as?appId=com.watchface.Iris22-24H

 

For at klokken skal vise hele tiden så må du slå det på i innstillinger - watch faces - watch always on

Lenke til kommentar

God morgen, Forum!

Jeg paired GalWatch med IconX og forsøkte meg en tur uten telefon - streamet Spotify på klokken via eSIM.

Men, det var skuffende greier - det hakket og buzzet og var ikke til å holde ut. 

Har noen av dere gjort den samme øvelsen med bra/bedre resultat ?

Regner med det har noe med connectivity/BT protocol i IconX å gjøre - for jeg har merket stor forskjell på BT rekkevidden på GalWatch i forhold til Gear3 før den går til Standalone.

Samtidig har jeg svært god erfaring med IconX mot Note9 - selv om den er ganske sensitiv - f.ex. å vri på hodet kan være nok til at den ene budden faller ut i et halvt sekund.

Anyone ? 

Lenke til kommentar

Hvilke skjerm oppsett har dere?

Har dere en anbefaling på en som er digital, viser dag og dato. Skritt, hjerte og batteri.

Og mulighet for at klokken viser hele tiden?

Jeg har en klokke som ser ut som klokke, og viser etasjer, skritt og soloppgang/nedgang. Husker ikke hva den heter, men den ser klassisk og fin ut. Har ikke helt skjønt vitsen med at klokken skal vise tiden når jeg ikke ser på den. Når jeg vrir armen for å se på klokken lyser den opp. I verste fall må jeg trykke på en knapp eller vri armen på nytt;)

Lenke til kommentar

OneCall har eSIM, just sain'.

 

Fikk en melding i natt da jeg sov at klokka var blitt overopphetet. Sto å jukka inn og ut av nedkjølingsmodus uten å bli noen steder. Klokka var kald, og jeg lå på soverommet i 18 grader mens klokka var under dyna.

 

Restartet den, og problemer var borte resten av natta..

Bruker OneCall selv, fungerer fint det :)

 

Har ikke opplevd noen varmeproblemer enda, men så er det generelt ganske kaldt der jeg sover.

Lenke til kommentar

Syns i det hele at klokka skuffer en del. Dårlig utvalg av apper, og Bixby er for dårlig til å bli brukt. Med Assistant kan man vært fall få utført ting og svar på spørsmål. Sier ikke at Wear OS er perfekt, men synes man kan få en del smartere klokke med det.

 

Den fungerer bra til trening og generell helsemonitorering da, men det er det så mange andre klokker som gjør også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...