Gå til innhold

Dumt å kjøpe nytt 10** kort?


Darklordoo7

Anbefalte innlegg

Håper du ikkje bare får et par murstein i posten da :p

 

Eller har du allerede fått dem? Husk å bruk HB sli bro ;)

 

ingen murstein heldigvis, dro hjem til han å så at han tok ett 3dMark run før jeg ga han pengene!

 

disse passet fint inn i 8600K bygget jeg egentlig skulle bygge ferdig i løpet av vinteren!

 

takk for tipset, hadde heldigvis en EVGA HB bro liggende fra tidligere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, med en gang han fortalte prisen så kastet jeg meg i bilen!

 

Nei, faktisk ikke minet med, han hadde de ute på finn en stund! jeg hadde sendt han forespørsel på pris tidligere, men ikke fått noe svar, fikk plutselig svar sent på fredagskvelden, at han trengte penger raskt, så da kom jeg med ett skambud og fikk tilslag!

 

så nå står kortene pent og pyntelig en ny rig jeg egentlig ikke skulle bygge ferdig før etter vinteren!

Deilig! Lurer på om jeg smeller på med en brukt 1080TI selv. Upgrade fra vanlig 1080, men de gutta som selger ROG Strix kort til 5500 vil ikke senke pris og de har vært brukt til mining, så er litt halv skeptisk. 

 

Har hatt EVGA på mine 3 siste kort og skulle gjerne fortsatt med det, men ligger langt mindre ute av de og prisen blir jo der etter. 

 

Eller bare vente på en RTX 2080 TI, har jo egentlig satt av penger til det, men fornuften tar meg i ventetiden :p 

Lenke til kommentar

Deilig! Lurer på om jeg smeller på med en brukt 1080TI selv. Upgrade fra vanlig 1080, men de gutta som selger ROG Strix kort til 5500 vil ikke senke pris og de har vært brukt til mining, så er litt halv skeptisk. 

 

Har hatt EVGA på mine 3 siste kort og skulle gjerne fortsatt med det, men ligger langt mindre ute av de og prisen blir jo der etter. 

 

Eller bare vente på en RTX 2080 TI, har jo egentlig satt av penger til det, men fornuften tar meg i ventetiden :p

 

Slet lenge selv med å finne disse korta, jeg har akkurat samme kortene i hovedmaskina mi, å ville derfor ikke ha noe annet enn SC BLACK igjen, meget fornøyd!

 

STRIX kortene har jeg ingen erfaring med, eneste jeg har som er Asus er skjerm og ett Z370 hovedkort i riggen hvor jeg satte inn de to nye kortene!

 

Mener jeg så ett EVGA kort til salgs for ikke så lenge siden, vil du jeg skal se om jeg finner igjen linken?

 

Har selv alltid vært fornøyd med EVGA, hadde 1080 Hybrid SLI også når disse kom ut, meget fornøyd!

 

2080(TI) tror jeg faktisk at jeg skal stå over, mye mulig jeg kjøper RTX basert kort ved en senere anledning, men akkurat nå ser jeg ikke mitt brukstilfelle på de. Men ser absolutt at du kan tenke deg å kjøpe ett, må si jeg blir litt misunnelig hvis du plutselig har ett i signaturen, hehe!

 

Ønsker deg lykke til i jakten på enten ett brukt 1080ti, eller 2080ti, gi meg gjerne en tilbakemelding hvis du ender opp med å kjøpe 2080ti, det er snadder av øverste hylle!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du bør vel satse på GTX 1080 TI ja, man får aldri for kraftig skjermkort, hvis du spille FPS spill. Og har rask skjerm.

Innser det selv. https://itavisen.no/2018/10/03/velkommen-til-en-verden-der-4k-er-en-lek-vi-har-testet-rtx-2080-ti-mot-1080-ti/

Var ikke GTX 2080 så dyrt, eller om det hadde lengere reklamasjon f.eks 8 års garanti\reklamasjon. Så kunne jeg vurdert det. Største problemer skjermkortet faller så mye i verdi. Om 2 år er prisen brukt halvert.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...