Gå til innhold

Her kommer PlayStation Classic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.

Den kommer med 20 spill.

Men kan den få flere spill?

 

Det er 147 ps classic spill på psn for PAL.

Om de er smarte så kan man kanskje laste ned psn spill?

(om ikke virker ps vita tv som et bedre kjøp)

 

Crash, wipeout, medievil, c&c, rayman, rainbow six, driver, hercules, metal gear, oddworld, tomb raider, gex, silent hill, Mickeys wild adventure, spyro...

 

Det er en haug med gode spill på psn, og det må da bety at de har en eller annen avtale med Sony for tiden?

Lenke til kommentar

Air Combat (første ace combat spillet), Battle Arena Toshinden (helst 1eren, kanskje 2eren), Metal gear solid, Twisted metal, Soul Edge (eller Soul blade som det måtte bytte navn til pga at en dust hadde rettighetene på "edge" i spill navn) og Wipeout. Selv om det aldri kommer til å skje, så håper jeg også på bushido blade ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Final Fantasy VII? Seriøst? :p Er det noen plattformer det spillet ikke er på nå? Selv Switch får jo FFVII snart. For ikke å snakke om remaken som også er i utvikling. Skal de begrense seg til kun 20 spill burde de ha klart å finne frem et eller annet folk ikke har spilt til døde allerede. De andre imponerer heller ikke noe særlig. Hva med spill som Dino Crisis, Parasite Eve, Resident Evil (mange å velge i) og så videre?

 

FF7 uten spolefunksjonen, lykke til med å kjede deg ihjel over alle animasjonene som skjuler loading ^^

Lenke til kommentar

 

Bare for å slenge det ut her... folk vet vel at Commodore 64 Mini finnes? Så den på Elkjøp i dag, av alle steder. :) Vurderer å kjøpe den etterhvert, men har en ekte Commodore 64 i hylla, så haster ikke for min del.

 

Der fant jeg ikke spillene jeg likte på den i den tiden jeg spilte. Mangler microprose soccer, f1 pole posistion, giana sisters og ikari warriors. Mulig den hadde rick dangerous og boulder dash da.

Du vet at du kan legge inn egne spill på den? Foreløpig må man laste dem inn via Basic selv og lagre dem på en av de fire save slottene (Man kan altså legge inn 4 valgfrie spill i øyeblikket, i tillegg til de 64 spillene som er på den) Men de jobber med en oppdatering som skal gjøre det enklere å velge egne spill fra en tilkoblet usb stick.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet at du kan legge inn egne spill på den? Foreløpig må man laste dem inn via Basic selv og lagre dem på en av de fire save slottene (Man kan altså legge inn 4 valgfrie spill i øyeblikket, i tillegg til de 64 spillene som er på den) Men de jobber med en oppdatering som skal gjøre det enklere å velge egne spill fra en tilkoblet usb stick.

Den likte jeg. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...