Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 18/19

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skulle vel hatt to til tre mål før Liverpool scoret på sin første sjanse.

Men hva hjelper det? Liverpool vant jo med kalassiffer.

Endret av Jotun
Skrevet (endret)

Porto var heldige som gikk videre mot Roma, var svake da og. Burde scoret i begge oppgjørene mot Liverpool, men når de sjansene ikke går inn så er kvalitetsforskjellen ellers stor.

Barcelona favoritter nå. Jeg tror Liverpools spillestil kan matche de greit, blir jævlig spennende. Den andre semien er nok ganske åpen, er fornøyd uansett utfall i den, men tror begge de to lagene skal slite mot Barcelona i evt finale.

Endret av Snikpellik
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nja. Tror han skalla i Toby. Men keeper var jo på bærtur.

Ajax ser virkelig ut som om de fortjener å være i CL iaf. Spurs ser omtrent ut som i det siste, usamspilt og dårlig på midten pga skadene.

Skrevet (endret)

Angrep av keeper?

Jeg synes ikke det. Duell. Jeg ser ikke noe galt med den. Vertonghen må da vel gå av?

Han burde vært tatt av banen uten å komme innpå igjen. Dårlig vurdering av Tottenham-apparatet.

Endret av oOF
Skrevet (endret)

"Spørs om de må endre formasjon." og "Da er de fire bak". Folka i TV2 hadde ikke fått med seg at Vertongen allerede spilte venstreback da han måtte ut...

Endret av Sexylubb1
Skrevet

Kommentatorene driver og å klager på at Spurs-forsvarere spiller safe, bruker keeper eller ikke prøver risky førstetouch pasninger, når de er pressa og ikke har sikring.???

Skrevet

Er det bare jeg som syns Ajax er bevisste på å stoppe Eriksen kjapt når han er i nærheten av ballen?

Alle er det. Det er mye av grunnen til at han ikke har hatt en så god sesong i år (spillemessig - han har jo greit med målpoeng).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...