Gå til innhold

SNIKTITT: Apple Watch Series 4 Nye Apple Watch er faktisk en liten revolusjon, men ikke i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple benytter seg av den lithium teknologien som finnes. At Samsung har mer batteritid betyr kun, og kun, at det er større batteri, noe som igjen betyr en større klokke. Størrelsene kan man tydelig se.

 

Så nei, jeg ville ikke hatt en tjukkere klokke kun for mer batteritid. Jeg lader heller hver dag, sammen med mobilen, om det betyr at jeg kan ha en slank klokke på armen enn en større kloss.

Lenke til kommentar

Apple benytter seg av den lithium teknologien som finnes. At Samsung har mer batteritid betyr kun, og kun, at det er større batteri, noe som igjen betyr en større klokke. Størrelsene kan man tydelig se.

 

Så nei, jeg ville ikke hatt en tjukkere klokke kun for mer batteritid. Jeg lader heller hver dag, sammen med mobilen, om det betyr at jeg kan ha en slank klokke på armen enn en større kloss.

 

Her er jeg veldig uenig med deg, men det er jo det fine med produkter. Det fins i all slags varianter, med unntak av smartklokker da! Jeg ønsker en klokke som kan være 10-30 dager på hver ladning, helst opp mot 30. Jeg er lei av å lade alt, hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg ønsker en klokke som kan være 10-30 dager på hver ladning, helst opp mot 30. Jeg er lei av å lade alt, hele tiden.

Ta en titt på Amazfit Bip. Om du ikke trenger all funksjonaliteten, så koster den i overkant av 500 spenn (fra Ali Express), ser ok bra ut og har 30 dagers batteritid med skjermen alltid på. Har GPS, notifikasjoner og overraskende god vibrasjonsmotor. Endret av Zappy1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

For USA er klokken godkjent av Food and Drug Administration (FDA) - de samme som godkjenner medikamenter som skal i salg.

 

Det er også de samme som godkjenner import av bananer, det er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel at de har godkjent det, men mer et minstekrav etter min mening. 

 

I 2017 kom de forøvrig med "less restrictive regulatory framework" for blant annet nettopp Apple, så vi får se hvor mye den godkjenningen er verdt til slutt.

 

Misforstå meg rett, jeg synes det er kjempekult med EKG på håndleddet som gadget,  men inntil jeg ser uavhengige tester på nøyaktigheten, stiller jeg meg svært skeptisk til reell nytteverdi.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Ta en titt på Amazfit Bip. Om du ikke trenger all funksjonaliteten, så koster den i overkant av 500 spenn (fra Ali Express), ser ok bra ut og har 30 dagers batteritid med skjermen alltid på. Har GPS, notifikasjoner og overraskende god vibrasjonsmotor.

 

Tja, det er jo akkurat det. Jeg ønsker en del funksjonalitet, gjerne med et fokus på trening og helse - men jeg ønsker også å kunne bruke den på måter som gjør at jeg kan levne mobilen hjemme i visse situasjoner. Jeg får bare vente, en klokke som passer mitt behov kommer vel etter hvert. Bruker til daglig en alt for stor Fenix 3. God batteritid, men ikke noen av funksjonene til en smartklokke. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...