Gå til innhold

SNIKTITT: Apple Watch Series 4 Nye Apple Watch er faktisk en liten revolusjon, men ikke i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple benytter seg av den lithium teknologien som finnes. At Samsung har mer batteritid betyr kun, og kun, at det er større batteri, noe som igjen betyr en større klokke. Størrelsene kan man tydelig se.

 

Så nei, jeg ville ikke hatt en tjukkere klokke kun for mer batteritid. Jeg lader heller hver dag, sammen med mobilen, om det betyr at jeg kan ha en slank klokke på armen enn en større kloss.

 

Min Samsung S3 Frontier er absolutt ikke noe større enn en vanlig sportsklokke.. Heller en stilig klokke enn den firkanten Apple leverer

Lenke til kommentar

"Apple har klart å presse inn svært mye informasjon i de nye urskivene - og samtidig ser det både ryddig og stilig ut."

Samme har man kunnet gjøre på en penere måte enn dette kjipe greiene på RUNDE smartklokker i flere år.

Kan jo faktisk bare laste ned slike "urskive" etc..

Dette er jo bare en firkantet kloss de har prøvd å pynte på. K

Sørgelig kjedelig design?

Endret av MobileX
Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke det de sier om batterilevetid på 18 timer. Jeg har V3 av Apple Watch og opplever at batteriet varer minst 4 døgn før jeg trenger å lade. Jeg bruker klokken ganske normalt vil jeg tro. Får epostmeldinger, snapper, sms og holder styr på møter og avtaler, styrer alarm, bil, parkering, vær, puls etc. Det jeg ikke gjør noe noe særlig av er å bruke klokken som treningsklokke, og der går det nok en del strøm. Men altså: fire døgn uten problem.

 

Iver i Oslo

Lenke til kommentar

Herrejesus, den var om mulig enda styggere enn den forrige. Og når noen ser bildet under og lirer av seg at det ser "ryddig og stilig ut" så lurer jeg på om det skyldes en slags diagnose? Kanskje vedkommende breker også? Du vet, som en sau...? Det er visst vanlig blant folk som liker halvspiste epler.

 

ing.1000x562.jpg


Også er det prisen. Latterlig rimelige 7000,-! 
Til sammenligning solgte Power Huawei Watch for 1300,- på det billigste, og den går det an å ha på armen uten å være flau:

huawei-watch-images-leak-7.jpg?quality=9

Endret av thklinge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke det minste interessert i apple watch, en klokke som har lithium Batteri som max holder i 3 år eller ca 1000 til 2000 ladesykluser og koster over 7k.

 

Apple dra til helvete, jeg koser meg med rolex som varer etter min død også !!

 

Ja, du og vulgære nyrike russere. Roleximage er total ødelagt av de, samme hvor bra urverk det er.

Lenke til kommentar

Herrejesus, den var om mulig enda styggere enn den forrige. Og når noen ser bildet under og lirer av seg at det ser "ryddig og stilig ut" så lurer jeg på om det skyldes en slags diagnose? Kanskje vedkommende breker også? Du vet, som en sau...? Det er visst vanlig blant folk som liker halvspiste epler.

 

 

 

Å buhu, cry me a river.

 

Har du hørt utrykket "smaken er som baken"?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...