Duriello Skrevet i går, 18:25 Skrevet i går, 18:25 (endret) Jarmo skrev (12 minutter siden): Pluss litt småhakket rødløk og litt Boston agurk så er vi helt enige Foretrekker vanlig løk, og null gurka. 😃 (Rå småhakket, IKKE sprøstekt) Endret i går, 18:30 av Duriello
Jarmo Skrevet i går, 18:27 Skrevet i går, 18:27 Karltorbj skrev (4 minutter siden): Husker du den råe løken på pølsebuene, før i tiden? Opphakket vanlig løk i Tonic water. Er ikke helt sikker på det? Men kan hende. Pølsene med tilbehør var mye bedre i gamle dager..
Jarmo Skrevet i går, 18:28 Skrevet i går, 18:28 Duriello skrev (2 minutter siden): Foretrekker vanlig løk, og null gurka. 😃 Smak og behag. Helt ok det da
Duriello Skrevet i går, 18:30 Skrevet i går, 18:30 Jarmo skrev (3 minutter siden): Pølsene med tilbehør var mye bedre i gamle dager.. Amen!
Karltorbj Skrevet i går, 18:33 Skrevet i går, 18:33 (endret) Jarmo skrev (7 minutter siden): Er ikke helt sikker på det? Men kan hende. Pølsene med tilbehør var mye bedre i gamle dager.. Ei som har jobbet i pølsebua, som var på Randabergveien i Stavanger ga meg oppskriften. De skrøt sånn av løken, ville ha oppskriften, skulle bare ha visst hvor enkel den var. Tror det var mye den, det gikk på i den tiden, på de fleste pølsebuene, kjenner den igjen, liksom. Endret i går, 18:34 av Karltorbj 1 1
Maskinfører Skrevet i går, 18:36 Skrevet i går, 18:36 Ble Hamburger fra RA Pizza beste burger.n jeg har smakt angrer på at jeg ikke kjøpte 2 ☹️ 1
Maskinfører Skrevet i går, 18:38 Skrevet i går, 18:38 Pappa likte best Nøtterøy Kjøtt pølsene derfra 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå