Duriello Skrevet mandag kl 16:15 Skrevet mandag kl 16:15 Tok en repeat på gårdagens. Lengre steketid, svakere varme. 😋🤤 (Indrefilet av svin) Serverte med ris og litt soyasaus. 3
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 12:31 Skrevet tirsdag kl 12:31 Etter tur i skogen skulle vi spise på den afrikanske restauranten, men den åpner ikke enda. 😭 Da ble det Big Arch på McDonald's i stedet, de er åpen mesteparten av døgnet. Den er god, men jeg hadde gledet meg til den afrikanske maten. 1
Duriello Skrevet onsdag kl 16:19 Skrevet onsdag kl 16:19 Karbonader og stekt løk (blanda inn rødløk og kraft fra mandagens) og hjemmelaga potetstappe. 1 1
Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 09:20 Skrevet torsdag kl 09:20 Speil-vaktelegg og kjøttkaker. 😻 Alle eggene mine er godt over dato, og har vært lagret for varmt i det ustabile kjøleskapet, men frossenvarene har vært frosne hele tiden, heldigvis.
Dragavon Skrevet torsdag kl 12:43 Skrevet torsdag kl 12:43 Torsdagsbiff med dampet brokkoli. Fant på å lage saus av en sjalottløk som eg freste i fettet etter biffen, en skvett fløte og litt parmesan. Det blei godt det 😋 2 1
Mannen med ljåen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Dagens middag er resten av vakteleggene, kjøttkakene, grovbrød og kaffe. 😻 1
Gouldfan Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Blir taco og guacamole bare jeg kommer igang etterpå og kona kommer hjem fra Jobb middag for sommeren... Jeg koser meg med SACD på anlegget og litt whisky smaking.... Imorgen er det vist nasjonal dag her i Svea riket, jeg gleder meg til Indrefilet middag og Barolo. Er ikke sikker på om vi skal kjøpe en liten kake eller noe.. Jeg er jo norsk, men kona er svensk. Edit ble bestilt en liten Opera kake med svensk flagg. Vi nordmenn må jo hjelpe svenskene med å markere dagen. Endret 15 timer siden av Gouldfan 2
Mannen med ljåen Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Tidligere nevnte middag degraderes til lunsj, senere i dag handlet jeg tapas-greier fra Rema, og laget en tapas-salat med ferdig isbergsalat, oliven, ost, salami og nøtter fra Den lille Nøttefabrikken. Remas salatbar er som vanlig stengt på en fredag, men du verden så god den improviserte tapas-salaten var. 😻 Skal spise mer tapas heretter. Anbefaler å teste disse produktene: (3 for prisen av 2) https://www.rema.no/nyheter/tapasprodukter-hos-rema-1000/ Endret 11 timer siden av Mannen med ljåen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå