Maskinfører Skrevet onsdag kl 23:18 Skrevet onsdag kl 23:18 Tussi skrev (1 time siden): Det der tør ikke jeg spise hvis jeg skal ut noe sted 😅 Ikke jeg heller 🤣 2
Mannen med ljåen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Alt det politiske snakket ellers i forumet gjorde meg sulten på kyllingwoke. https://meny.no/varer/middagstilbehor/sauser/asiatiske-sauser/woksaus/woksaus-5010338018269/ Kyllingfilet, wok-grønnsaker og hurtigris, med Pepsi Max. Endret 15 timer siden av Mannen med ljåen 2
Boing_80 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Maskinfører skrev (På 23.11.2025 den 19.04): Pizza 704 Mars med ekstra ost og ekstra kjøttboller med hvit og rød dressing 😀 Vis meg hva slags pizza du spiser og jeg kan fortelle deg hevm du er 2
Maskinfører Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Boing_80 skrev (49 minutter siden): Vis meg hva slags pizza du spiser og jeg kan fortelle deg hevm du er Ja det må du var god den 1
Boing_80 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja det må du var god den Du liker Smurfene og liker å løpe baklengs når ingen ser på. Korrekt? 2 2
Simen1 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Pasta a la Simen1. Egenkomponert saus-kylling-blanding 3
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Boing_80 skrev (1 time siden): Du liker Smurfene og liker å løpe baklengs når ingen ser på. Korrekt? Yepp det er rett og slett aldri feil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå