Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 10:37 Skrevet mandag kl 10:37 Fikk brukt opp en pakke sommerkoteletter fra fryseren, servert med salat, cherrytomater og rømme. 2
MR SPEED Skrevet mandag kl 14:07 Skrevet mandag kl 14:07 frohmage skrev (På 10.9.2025 den 13.30): Jeg synes dette er det beste hvitløksbrødet, men det er ikke billigst. Her har vi funnet det på Meny og Coop Extra. Neste gang jeg skal handle på meny blir det kjøpt.👍👍 1
Mannen med ljåen Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Taco 😻 Kvitt gammel maskapone, isbergsalat og tortilla. 3
Dragavon Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Norsk rosenkål er kommet i butikkene, så i dag blir det smørdampet rosenkål med baconterninger og kokte poteter 😋 1 4
Simen1 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Jeg fikk noen fine torsk på tur med fritidsbåten og har skjært fileter som legges i fryseren. Det ble noen kjøttfulle rester etter filetskjæringen så de koker jeg så bein løsner. Kraft og beinfrie biter blir til fiskesuppe. 1 4
Karltorbj Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Komlehamburger. Grovt hamburgerbroed, baconost, baconburger og komle. Gikk veldig fort, lite arbeid. Smakte veldig godt. Ikke siste gangen, her ogsaa. Endret 14 timer siden av Karltorbj 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå