Duriello Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Karltorbj skrev (9 minutter siden): Ble litt kreativ i dag og kjoerte en test. Fiskepinner, ertestuing og bacon, sammenrullet i ei lompe oppi et poelsebroed. Det smakte faktisk godt. Tre var for mye, to var passelig. Lenge siden jeg har kjøpt noe ala fiskepinner, hvilke bruker du? Og hva er prisen? 🙂 Så ut som en snedig kombo. 👍😁 1
Karltorbj Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Duriello skrev (12 minutter siden): Lenge siden jeg har kjøpt noe ala fiskepinner, hvilke bruker du? Og hva er prisen? 🙂 Så ut som en snedig kombo. 👍😁 Xtra fiskepinner, Coop, 36 stk, 35 kr. Best i test, i mangen tester. .https://www.abcnyheter.no/livsstil/test-av-fiskepinner-fire-far-terningkast-seks-testvinner-er-billigmerket-xtra/378367 Endret 11 timer siden av Karltorbj 1 1
:utakt Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg må lage noe bare til meg selv i dag. Forslag, som ikke er frossenpizza eller Fjordland? Det er kjedelig å lage bare til meg.. 1
Duriello Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Karltorbj skrev (4 minutter siden): Xtra fiskepinner, Coop, 36 stk, 35 kr. Best i test, i mangen tester. .https://www.abcnyheter.no/livsstil/test-av-fiskepinner-fire-far-terningkast-seks-testvinner-er-billigmerket-xtra/378367 Da må jeg teste dem. 👍😁 Få tilbake noen barndomsminner. 😅 1 1
Duriello Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) :utakt skrev (1 minutt siden): Jeg må lage noe bare til meg selv i dag. Forslag, som ikke er frossenpizza eller Fjordland? Det er kjedelig å lage bare til meg.. Micro-lasagnen til coop, med en god salat til? 🙂 (jada, jeg vet det kan gå under "fjordland") Endret 11 timer siden av Duriello 2 1
Hansien Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden :utakt skrev (5 minutter siden): Jeg må lage noe bare til meg selv i dag. Forslag, som ikke er frossenpizza eller Fjordland? Det er kjedelig å lage bare til meg.. Taco. Enkelt å lage. Så har man plutselig råvarer til annen mat eller salat i tillegg. 3 1
:utakt Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Duriello skrev (5 minutter siden): Micro-lasagnen til coop, med en god salat til? 🙂 (jada, jeg vet det kan gå under "fjordland") Ingen Coop i nærheten, men lasagne er kanskje ikke så dumt. Begynte å tenke litt i retning av tacohylla også. 1 1
Karltorbj Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Duriello skrev (23 minutter siden): Lenge siden jeg har kjøpt noe ala fiskepinner, hvilke bruker du? Og hva er prisen? 🙂 Så ut som en snedig kombo. 👍😁 Ertestuing passer veldig godt til fisk. 😋 1 1
Duriello Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden :utakt skrev (1 minutt siden): Ingen Coop i nærheten, men lasagne er kanskje ikke så dumt. Begynte å tenke litt i retning av tacohylla også. De fleste butikker har sin variant, fremhevet coop sin kun for at jeg synes den er best av dem. 👍🙂 Taco er sikkerstikk, men jeg føler det er noe man spiser sammen med andre. Jeg er sikkert snodig sånn. 😅 Hvor lettvindt vil du ha det? Og spiller pris noen rolle? Sundt eller er det "gi faen" dag? 1
Duriello Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Karltorbj skrev (4 minutter siden): Ertestuing passer veldig godt til fisk. 😋 Bruker å servere til fiskekaker utenfor sesong for kål. 👍😁 1
:utakt Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Duriello skrev (4 minutter siden): De fleste butikker har sin variant, fremhevet coop sin kun for at jeg synes den er best av dem. 👍🙂 Taco er sikkerstikk, men jeg føler det er noe man spiser sammen med andre. Jeg er sikkert snodig sånn. 😅 Hvor lettvindt vil du ha det? Og spiller pris noen rolle? Sundt eller er det "gi faen" dag? Prøver å holde det litt sunt, men altså..hverken ferdiglasagne eller taco er vel i den kategorien, og det er gyldige alternativer. 😅 Mest opptatt av svinn her, egentlig. Teit å kjøpe masse ingredienser til noe og ikke få brukt halvparten en gang. 1
Duriello Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden :utakt skrev (1 minutt siden): Prøver å holde det litt sunt, men altså..hverken ferdiglasagne eller taco er vel i den kategorien, og det er gyldige alternativer. 😅 Mest opptatt av svinn her, egentlig. Teit å kjøpe masse ingredienser til noe og ikke få brukt halvparten en gang. Hehe, sant nok. 😅 Den lasagnen jeg tenker på er bra om du skal holde deg innenfor dags kcal nivå iallefall. 1
Salvesen. Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden :utakt skrev (3 minutter siden): Prøver å holde det litt sunt, men altså..hverken ferdiglasagne eller taco er vel i den kategorien, og det er gyldige alternativer. 😅 Mest opptatt av svinn her, egentlig. Teit å kjøpe masse ingredienser til noe og ikke få brukt halvparten en gang. Ett godt stykke kjøtt og noen salte grønnsaker? Og gjerne en saus da 1 1
Salvesen. Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Karltorbj skrev (50 minutter siden): Ble litt kreativ i dag og kjoerte en test. Fiskepinner, ertestuing og bacon, sammenrullet i ei lompe oppi et poelsebroed. Det smakte faktisk godt. Tre var for mye, to var passelig. Inspirert av den nye "trenden" kebab i pølsebrød? 😛 1 3
Karltorbj Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Salvesen. skrev (7 minutter siden): Inspirert av den nye "trenden" kebab i pølsebrød? 😛 Nei, den var ny, men det saa godt ut. Kanskje Thousand Island dressing, hadde vaert godt paa mine ogsaa? Det var liksom noe som manglet der. Noen som har et forslag til en god saus / dressing til fiskepinnerullingsene? Endret 11 timer siden av Karltorbj 1
Salvesen. Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Karltorbj skrev (1 minutt siden): Nei, den var ny, men det saa godt ut. Kanskje thousand island, hadde vaert godt paa mine ogsaa? Det var liksom noe som manglet der. Noen som har et forslag til en god saus / dressing til fiskepinnerullingsene? Jeg vet ikke om de kødder men de jeg har sett teste har utelukkende sagt det var godt 😛 Selv om noen mener det er "blasfemi" 🤣 Ang dressing til fiskepinner har jeg ingen gode tips dessverre 😛 EDIT: Min datter hadde såklart sagt ketchup 😛 Endret 11 timer siden av Salvesen. 1 1
Karltorbj Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Salvesen. skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke om de kødder men de jeg har sett teste har utelukkende sagt det var godt 😛 Selv om noen mener det er "blasfemi" 🤣 Ang dressing til fiskepinner har jeg ingen gode tips dessverre 😛 EDIT: Min datter hadde såklart sagt ketchup 😛 En kompis av meg spyler komlemiddagen, med ketchup. 😄 1
Hansien Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Remulade er jo en sikker vinner til fisk i min bok. 1 3
Salvesen. Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hansien skrev (4 minutter siden): Remulade er jo en sikker vinner til fisk i min bok. Enig, italiensk salat kan også passe godt. Husker jeg spise mye fish and chips med italiensk salat fra en bistro i Stavanger under studietiden. Det var en god kombo:) 2
Jarmo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hansien skrev (5 minutter siden): Remulade er jo en sikker vinner til fisk i min bok. Ja, bankers. Aldri feil. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå