Maskinfører Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Duriello skrev (23 minutter siden): Maten ser bedre ut dær en den gjør på sykehus 2 her. Smaker den like godt som den ser ut til? Ja den var veldig god 1 2
Jarmo Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai (endret) Duriello skrev (3 timer siden): Maten ser bedre ut dær en den gjør på sykehus 2 her. Smaker den like godt som den ser ut til? Pizza i dag. Fra og med morgen av sykehus 3 her noen dager.. Tror ikke det blir så mye mat på meg, kamera i halsen, magen og rumpa. Bare håper på at rumpa får kamera sist. Endret 4. mai av Jarmo 4
Duriello Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Jarmo skrev (52 minutter siden): Pizza i dag. Fra og med morgen av sykehus 3 her noen dager.. Tror ikke det blir så mye mat på meg, kamera i halsen, magen og rumpa. Bare håper på at rumpa får kamera sist. Lykke til. 👍😅 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai (endret) Laksekebab i libabrød, med isbergsalat og tyrkisk yoghurt. Laksefilet ble stekt i panne og delt opp, deretter krydret med kebabkrydder. Endret 5. mai av Mannen med ljåen 1
Salvesen. Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai (endret) Lakse 'burger'(fra dato disken) med pommfrittes. Tilbehøret er kompromiss for å få min datter til å spise fisk 😂 Manglet en dash rømme og agurksalat men kjører det enklest mulig for å få henne til å spise Edit: hadde det vært noe å utvide denne tråden/lage ny tråd for alle måltider for dagen? Jeg kan iallefall starte med min dag😅 Frokost: bama? Kylling kebab(fra dato disken) Lunsj: ble ikke noe lunsj i dag da det var så travelt. Middag: se over:) Kvelds: bama? Kyllingsalat(fra dato disken) med litt hot sauce på! Ca 90 kroner, det er jeg fornøyd med! Endret 5. mai av Salvesen. 3
:utakt Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Dagens middag ble ørretfilet med kokte poteter, agurksalat og rømme. Øvrige måltider pleier å være varianter av brød og pålegg, så det gidder jeg ikke skrive. 😅 Akkurat i dag ble lunsjen rester etter gårsdagens gryterett, men det hører med til sjeldenhetene. 3
Duriello Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Salvesen. skrev (4 timer siden): Lakse 'burger'(fra dato disken) med pommfrittes. Tilbehøret er kompromiss for å få min datter til å spise fisk 😂 Manglet en dash rømme og agurksalat men kjører det enklest mulig for å få henne til å spise Salma burger? 🤔🙂 1
Mannen med ljåen Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai https://burgerking.no/menu/gourmet-grill-northug hvis jeg kræsjer bilen etterpå, skal jeg skylde på en kamerat. 2
Maskinfører Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Mannen med ljåen skrev (26 minutter siden): https://burgerking.no/menu/gourmet-grill-northug hvis jeg kræsjer bilen etterpå, skal jeg skylde på en kamerat. Ja ☺️ 1
Salvesen. Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai I dag ble det pinsa! Bunn fra dato disken, stavangerskinke fra dato disken, noe skivet norwegia jeg fant i kjøleskapet samt en spicy pizza saus fra rema1000. Billig og digg:) 1 2
Salvesen. Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Maskinfører skrev (5 timer siden): Sykehusets Hønsefrikasé 🐔🐔☺️☺️ God bedring! 4
Maskinfører Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Salvesen. skrev (4 minutter siden): God bedring! Tusen takk ☺️ Høyt blodtrykk skader på nyrer og hjerte muligens utskrivning i morgen ☺️ 1 1
Maskinfører Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai (endret) Orientalsk Gryte med ris 😊🤗 Endret 7. mai av Maskinfører 2 2
Mannen med ljåen Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Hamburger med pommes frites 🍔🍟 Hjemme, ikke Mcd eller liknende. 2
Salvesen. Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Siden det er tilbud på kjøttdeig på spar denne uken så ble det min favoritt ultra prosseserte rett, amerikansk gryte. Slenger oppi en ekstra boks mais og legger ved en hvitløksbaguette. Gleder meg allerede til restene i morgen:) Billig og godt! 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå