Gå til innhold

Poco F1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil denne kunne spille Fortnite spillet? Nexus 6p greier ikke det.

Skal ikke være noe som helst problem da denne har den råeste prosessoren på markedet, blandet med en 1080P skjerm.

 

Nexus 6P har en gammel prosessor som blir varm og throttler mye, samt dobbelt så høy oppløsning på skjermen som gjør spill mye tyngre å drive rundt.

Lenke til kommentar

Prisen i EU ryktes å bli 399 EUR (3869 kr), altså en god del høyere enn prisen i India. Likevel rimelig samnenlignet med alle andre sd845 telefoner, men ikke wow-billig.

Koster 3400kr å kjøpe den direkte fra Kina nå (banggood) Men den kommer helt sikkert på "Flash Sale" om en måned eller to til redusert pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I usa 299 dollar.

 

 

Hvorfor har alle, absolutt ALLE varer blitt priset med tigangen i norge i det siste? Bedrifter låser valutaene til hele verden til hverandre i et 1:1 eller 1:10 forhold? 

 

USA 299 DOLLAR, (2500 kroner)

UK 299 PUND (2990 kroner)

INDIA 2999 RS (hundre kroner eller noe)

 

HVORFOR??

 

Hvorfor faen skal vi sponse lav pris i india?

Lenke til kommentar

Sjekk prisene i sverige, danmark, tyskland, hollywood, er sikkert ikke billig der heller.

Mange firma og privatpersoner som har råd å kjøpe dyre ting. Hvorfor skal selgere selge billig?

 

Spørmål er vel heller hvorfor FM radio? Når dab og internetradio er bedre?

Hvorfor ikke vannbeskyttet\bedre beskyttet mot skade?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Sjekk prisene i sverige, danmark, tyskland, hollywood, er sikkert ikke billig der heller.

Mange firma og privatpersoner som har råd å kjøpe dyre ting. Hvorfor skal selgere selge billig?

 

Spørmål er vel heller hvorfor FM radio? Når dab og internetradio er bedre?

Hvorfor ikke vannbeskyttet\bedre beskyttet mot skade?

Er vel bare Norge omtrent som bruker DAB. I india er vel sikkert mobildata dyrt og FM radio det foretrukne.

 

Vanntett og slikt har dem jo skrotet for å få ned prisen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke bruk for så kraftig telefon, men den frister skikkelig. Jeg ser ikke så stort problem med å importere selv for å spare relativt mye. Regner med at NetOnNet kommer til å importere denne for de som vil ha tryggheten norske forbrukerrettigheter gir. Har importert 3 Xiaomi-telefoner, og har vært storfornøyd med alle 3. Nå sist en Redmi Note 5 Pro. Og jeg liker MIUI bedre og bedre for hver dag som går. Android Pie er allerede ute til denne i en relativt stabil AOSP versjon for de som ikke liker MIUI.

Endret av Omnithunder
Lenke til kommentar

Nå sist en Redmi Note 5 Pro. Og jeg liker MIUI bedre og bedre for hver dag som går. Android Pie er allerede ute til denne i en relativt stabil AOSP versjon for de som ikke liker MIUI.

Hvordan er det egentlig å oppgradere MIUI? tar 10 dager istedenfor 3 å unlocke mobilen og virker for meg veldig vanskelig for nybegynner verktøy som MiPCSuite og XiaoMiFlash.exe er ikke kjent for å være brukervenlig på m5 så usikker på om den er bedre på nyere android 8?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...