Gå til innhold

Hva slags hårvoks for gutter er anbefalt i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Tror det der er noe du skal forhøre deg med frisøren din om, eller ta en veloverveid beslutning selv. Folk har altså så forskjellige hårtyper. Har for øvrig brukt nevnte molding paste fra KMS, men det var en stund før jeg fikk dette fabulous håret som jeg har på profilbildet. Bra nok den, men føltes litt for "våt" ut etter min smak. Sikkert ypperlig for de som også vil ha en litt småshiny effect.

Endret av Slettet+921324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Flott til kort hår og litt lugg ja! Lukter greit. Spørs om du ikke får gjort samme jobben, holdmessig, med en moulding clay fra Define da. Den koster ca under hundrelappen på en rekke dagligvarebutikker. Renati må en "jobbe litt mer med", mens Define moulding clay er fin på farten. Økonomisk vet jeg ikke om Define er, for en må bruke mer fra den boksen sammenlignet med Renati.

Litt offtopic vil jeg si at den skruboksen fra Define er fantastic, bruker den til dilldall (fiskesøkker, småsluker og virvler). #gjenbruk
 

Lenke til kommentar

Hva som er "anbefalt" er det vel sikkert delte meninger om, men jeg er fornøyd med KMS California Molding Paste. Dog er den litt dyr, så det anbefales å bestille fra nettbutikker når det er tilbud, fremfor å kjøpe i butikk i Norge. 

 

 

Jeg har håret som på dette bildet, bare jeg har en mer asiatisk type hår.

 

lucky-blue-smith-3-vogue-21oct16-getty-superfeature-b.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har håret som på dette bildet, bare jeg har en mer asiatisk type hår.

 

lucky-blue-smith-3-vogue-21oct16-getty-superfeature-b.jpg

 

 

Flott til kort hår og litt lugg ja! Lukter greit. Spørs om du ikke får gjort samme jobben, holdmessig, med en moulding clay fra Define da. Den koster ca under hundrelappen på en rekke dagligvarebutikker. Renati må en "jobbe litt mer med", mens Define moulding clay er fin på farten. Økonomisk vet jeg ikke om Define er, for en må bruke mer fra den boksen sammenlignet med Renati.

 

Litt offtopic vil jeg si at den skruboksen fra Define er fantastic, bruker den til dilldall (fiskesøkker, småsluker og virvler). #gjenbruk

 

 

 

Kommer an på hvordan du vil forme håret og glansen du vil ha i det. Jeg har kort hår , og bruker ID. 

 

 

kevin murphy og er strålandes fornøyd! Vanskelig å få tak i, dog!

 

 

Jeg bruker id eller define.

Funker greit det

 

 

eg har håret som på dette bildet, bare jeg har en mer asiatisk type hår.

 

lucky-blue-smith-3-vogue-21oct16-getty-superfeature-b.jpg

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Har den siste tiden (året) testet ut flere ti-talls hårvokser. Ikke noen vitenskapelig test, men jeg kan vertfall ramse opp de voksene som passer til mitt veldig korte og tynne hår.

 

Vokser jeg sitter igjen med (orker ikke nevne alle voksene) som jeg er særdeles fornøyd med er (hvor den første er best)

 

1. Jan Thomas Extreme Sculpting Wax (faktisk)

2. Renati Rock Hard

3. id Titanium Strong

4. Mr.Natty Clay (den røde)

 

5. Av matbutikk voksene som fungerer til nød likte jeg best Define Molding Clay (rød boks med grått lokk)

 

Jan Thomas voksen får man faktisk kjøpt på Elkjøp (av alle steder) Renati og id selges i mange frisørbutikker og Mr.Natty får man blandt annet kjøpt på Barbershop.no hvor den også har fått mange gode tilbakemeldinger. 

 

Alle de nevnte voksene er veldig gode og det er lite som skiller dem. Jan Thomas lukter tyggegummi (veldig god og sør lukt) Lukten av Renati og id er mye lik Jan Thomas sin. Mr.Natty får litt trekk for ikke fult så god lukt, men vondt lukter det ikke. Dette er uansett en smakssak. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...