torbjornhb Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 Betyr dette innbytte-greiene at jeg får 2000kr for en velfungerende S3?
Svein Arild Søyland Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 Takker. Da ryker definitivt S5en inn Hvor henvender man seg for å få disse 2000 for en gammel Galaxy?
Hedonism Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 (endret) Hvor henvender man seg for å få disse 2000 for en gammel Galaxy? Du kjøper en Samsung Note 9, går inn i appen Samsung Members og registrerer at du vil bytte inn en gammel Samsung Galaxy på tilbudet Forhåndssbestilling. Så får du en returpakke sendt til deg, sender inn mobilen i den og pengene kommer så på konto innen en uke så lenge den oppfyller vilkårene for tilbudet. Les mer om det her: https://www.samsung.com/no/offer/online/upgrade/ Endret 21. august 2018 av Hedonism 1
nor50 Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 Kan fort ha vært en overivrig ansatt, har som sagt opplevd lignende 2 ganger tidligere, en gang med S9+, men det var vell bare dagen før, fikk S7 Edge nesten en uke før jeg skulle... Jeg fikk HTC U12+ flere dager før release på min lokale Power.
minim Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 Tipper på at store trauste Telenor kjører stil å pakker den 24.08 og får den på posten etter postgang slik at den sendes ut mandag 27.04
Hedonism Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 Jeg syntes i så fall det er verdt å vente noen dager ekstra siden jeg sparer nesten 2000 kroner på å bestille fra Telenor fremfor andre nettbutikker 2
Leaf Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 Gjelder dette innbyttetilbudet med Swap også? Kan jo ende opp med å få meget bra pris på 512gb-en i såfall.
MariusJS Skrevet 21. august 2018 Forfatter Skrevet 21. august 2018 Tror ikke Samsung ser forskjell på sin side
Smilys123 Skrevet 22. august 2018 Skrevet 22. august 2018 Da kom sporingsnummer på min telefon. Bestilt fra Power. 1
freeskater2 Skrevet 22. august 2018 Skrevet 22. august 2018 Noen i fra telenor som har fått??? Venter enda...
Hedonism Skrevet 22. august 2018 Skrevet 22. august 2018 En tanke som slo meg er at Telenor gjerne selger med sin egen produktkode, TEN, og dermed får fra en annen batch enn resten av butikkene som nok selger den nordiske varianten med produktkode NEE. Bare en tanke skulle Telenor være treg med å sende ut.
ray001 Skrevet 22. august 2018 Skrevet 22. august 2018 Da kom sporingsnummer på min telefon. Bestilt fra Power.Når bestilte du mobilen ifra Power?
MariusJS Skrevet 22. august 2018 Forfatter Skrevet 22. august 2018 En tanke som slo meg er at Telenor gjerne selger med sin egen produktkode, TEN, og dermed får fra en annen batch enn resten av butikkene som nok selger den nordiske varianten med produktkode NEE. Bare en tanke skulle Telenor være treg med å sende ut. Meget mulig, det har forøvrig skjedd at telenor har sendt ut noen NEE mobiler tidligere. Ser også for meg at Telenor kan ha fått veldig streng beskjed av Samsung om å ikke sende ut for tidlig...
Hedonism Skrevet 22. august 2018 Skrevet 22. august 2018 Vi får mobiler levert fra Telenor som i Nordialog på jobb og Samsung-mobilene er en salig blanding av mobiler med NEE og TEN-produktkoder når jeg tenker meg om. Vi får nå bare håpe de snart får fingeren ut å sender, lett å bli utålmodig når man leser at andre har mobilene på vei
laffatuse Skrevet 22. august 2018 Skrevet 22. august 2018 De som bestiller 512 er 7 september så er bare og vente
MariusJS Skrevet 22. august 2018 Forfatter Skrevet 22. august 2018 Dette gjelder alle som har bestilt Hvor har du fått den informasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå