Gå til innhold

Få med seg innhold på Youtube video uten å bruke datatrafikken?


Anbefalte innlegg

Heihei. Hvordan kan en få med seg innholdet på en Youtube video uten å måtte bruke like mye datatrafikk som selve videoen? 


 


Har behov for å få med meg informasjonen fra disse streamede Youtube videoene. 


En løsning kan være å opprette et eget mobilabonnement også ringe megselv, mens videon går. Da bruker jeg minimalt med datatrafikk. 


 


Det går greit å bruke datatrafikk, men det å se på en video med mobilabonnementet en time nesten hver dag, tar bare for 


mye datatrafikk.


 


Setter pris på svar default_Happy.gif.


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man setter en musikkvideo på repeat, bruker man da like mye data HVER gang den spilles, eller er det kun cache - eller hva det heter, fra avspilling nr 2 ?

Kommer vel an på hvor mye data som caches (bufres) lokalt. Eks. hvis videoen er på tre minutter og det caches inntil ett minutt, vil hele videoen lastes ned hver gang den spilles av, slik jeg ser det. Første minutt lastes ned, caches. Andre minutt lastes ned og caches, som vil si at første minutt fjernes fra cache osv.

Lenke til kommentar

Kommer vel an på hvor mye data som caches (bufres) lokalt. Eks. hvis videoen er på tre minutter og det caches inntil ett minutt, vil hele videoen lastes ned hver gang den spilles av, slik jeg ser det. Første minutt lastes ned, caches. Andre minutt lastes ned og caches, som vil si at første minutt fjernes fra cache osv.

YouTube cacher i stor grad hele videoer, og du får addons som forcer cache på PC (chrome)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...