Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er det tregeste DU har kjørt?


eab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi dyttet en 200sx s14 sidelengs her forleden eieren satt inni og prøvde å komme seg frem i snø på sommerhjul ;) og bilen beveget seg knapt fremover. Ca 0,2 km/t.

 

Treigeste bilen jeg har kjørt må være Bora 1,6 kjøreskolebil. Fantes ikke trekkraft i den :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
dieselbiler uten turbo er trafikkfarlig trege, må ta fart i 1km for å kjøre forbi

ikke nødvendigvis .. en BMW 320d er ikke treig og da ikke av den nyeste typen som har litt mer krefter ..

men den har jo ikke en liten putput diesel da :p

som en Toyota Hiace huff ..

Javel! Så fordi bmw ikke kaller sine modeller for tdi har de ikke turbo? Nå skremmer du meg... Seff har 320d turbo, og 330d og 530d og 525d.. Og når det gjelder putput diesel, er det en Hiace som har mindre turbodiesel enn 2l? Kom igjen, imponer meg med litt fagkunnskap, du som kan det?! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Er ikke så vanskelig å kjøre sakte som en skilpadde på veien. Ringvei 2 mot Sjølyst første fredag i fellesferien. Da kan du bevege deg med en fart på 1m på 10min. Stikker du huvet ut av vinudet da, pisker vinden deg så mye at det er ubehagelig

Lenke til kommentar
dieselbiler uten turbo er trafikkfarlig trege, må ta fart i 1km for å kjøre forbi

ikke nødvendigvis .. en BMW 320d er ikke treig og da ikke av den nyeste typen som har litt mer krefter ..

men den har jo ikke en liten putput diesel da :p

som en Toyota Hiace huff ..

Javel! Så fordi bmw ikke kaller sine modeller for tdi har de ikke turbo? Nå skremmer du meg... Seff har 320d turbo, og 330d og 530d og 525d.. Og når det gjelder putput diesel, er det en Hiace som har mindre turbodiesel enn 2l? Kom igjen, imponer meg med litt fagkunnskap, du som kan det?! :p

sa jeg det ikke var turbo på den ..

jeg vet rett og slett ikke

 

 

desuten så jeg ikke det om turbo ..

 

 

PS: ikke alle bruker TDI det er bare VW (sikkert noen fler. hakke peil)

TDI er ikke en universal forkortelse .. hvis det er det så må nok noen si ifra til Merc .. for de bruker nemlig CDI .. men det er jo sååååååå feil .. det er TDI de skal bruke :roll:

 

eller hva med Toyota .. de bruker D-4D .. det er jo også feil .. :roll:

 

get a life...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...