Gå til innhold

Hjelp til kjøp av mobil.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony Xperia xa2 er nok en av de bedre i dette prissjiktet, iallefall enn så lenge den selges under 2000 kr. 

 

https://prisguiden.no/produkt/sony-xperia-xa2-316076

 

https://www.tek.no/artikler/test-sony-xperia-xa2/428331/2

Da går jeg for denne. Hva med mobiletui til Sony Xperia xa2. Elkjøp  hadde bare som en må hentes i butikk. Bor ca 12 mil til nermeste butikk og da må jeg bestile  mobiletui.

Endret av vesletun
Lenke til kommentar

Da går jeg for denne. Hva med mobiletui til Sony Xperia xa2. Elkjøp  hadde bare som en må hentes i butikk. Bor ca 12 mil til nermeste butikk og da må jeg bestile  mobiletui.

 

Det er haugevis av nettbutikker som selger sånt, Mytrendyphone, 24shop, CDON osv, hvis det ikke er mulig å bestille samtidig via nettbutikken til Elkjøp. Eventuelt kan du alltids finne masse fint på Ebay, men da må du regne med å måtte vente en stund på levering.

Lenke til kommentar

Sparer litt om man ikke har det så travelt med frakt.

https://m.banggood.com/Xiaomi-Mi-A1-MiA1-Global-Version-5_5-inch-4GB-RAM-32GB-Snapdragon-625-Octa-core-4G-Smartphone-p-1235577.html?rmmds=search

 

Må huske å velge tariff insurance eller hva det nå heter for å få tilbakebetalt mva og tollavgift.

Den man kjøper i norge har man 5 års reklamasjonsrett på, lett verdt prisforskjellen imo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager får man betalt tilbake mva og toll?

Nei si det. Men Bangood og lightinthebox refunderer dette om man betaler noen kroner for insurance.

Tipper det blir en viss pot med penger fra dem som ikke får noe regning, som dem bruker til å betale folk som får regning.

 

Gir jo veldig mye mersalg. Jeg bestiller bare dyre ting fra kinabutikker som har slik ordning så dem som ikke har slik ordning taper jo meg som kunde f.eks.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Den man kjøper i norge har man 5 års reklamasjonsrett på, lett verdt prisforskjellen imo

Tusen kroner? Forsjellen på prisen er såppas at jeg heller ville kjøpt meg en ny telefon om den skulle streike :p iallefall til en mobil som koster rett over tusenlappen.

 

Men om man er skeptisk kjøper man jo bare i norge. Er fortsatt en knall telefon til 2500kr, men er greit å tipse om at den bare koster 1500kr levert fra kina.

 

Men det tar veldig lang tid å få ting fra bangood om man velger gratis frakt, så det er og en ting å tenke på.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, hvor henvende seg for spm angåede ny One Plus 6 som ikke vil åpne etter lading?

Brukte (forsøkte) den i to dager men hadde ikke dekning og samtalene hakket eller ble brutt.

Jobber i murhus jobb og bor i murhus, men kunne stå ute på veranda og snakke. Den ble sendt på verksted der innhold ble slettet/ lagt inn på nytt, og fikk den tilbake i går.

På nytt inn med alle kotakter og apper .... T

Gikk helt tom for strøm i dag, la den på lading men får ikke åpnet den?

 

Får bare beskjeden:

"Telefonen ble startet på nytt og må låses opp ved bruk av passord/mønster."

 

Har tastet fire sifret kode jeg har brukt i mange år, men den sier feil kode, har også lagt inn ansiktsgjenkjenning men får ikke opp muligheten for ansiktsgjenkjenning.

Lenke til kommentar

Tusen kroner? Forsjellen på prisen er såppas at jeg heller ville kjøpt meg en ny telefon om den skulle streike :p iallefall til en mobil som koster rett over tusenlappen.

 

Men om man er skeptisk kjøper man jo bare i norge. Er fortsatt en knall telefon til 2500kr, men er greit å tipse om at den bare koster 1500kr levert fra kina.

 

Men det tar veldig lang tid å få ting fra bangood om man velger gratis frakt, så det er og en ting å tenke på.

Takk for tips.

For min egen del kjøper jeg nok i Norge og betaler moms med glede, men jeg jammen ikke dumt valg av mobil når jeg trenger en mobil nummer 2 :). Føles helt tullete å kjøpe en ny toppmodell som bare brukes delvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tips.

For min egen del kjøper jeg nok i Norge og betaler moms med glede, men jeg jammen ikke dumt valg av mobil når jeg trenger en mobil nummer 2 :). Føles helt tullete å kjøpe en ny toppmodell som bare brukes delvis.

Er mye man ikke får så lett tak i i norge, som f.eks 3D printere. Utvalget i norge er både dårlig og trippel priset så da må man ty til kina. Kjekt å spare en del penger da.

Robotstøvsugere er det og mange tusenlapper å spare. Her er også prisene i norge helt absurde i forhold.

 

Men ble veldig OT dette..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen kroner? Forsjellen på prisen er såppas at jeg heller ville kjøpt meg en ny telefon om den skulle streike :p iallefall til en mobil som koster rett over tusenlappen.

 

Men om man er skeptisk kjøper man jo bare i norge. Er fortsatt en knall telefon til 2500kr, men er greit å tipse om at den bare koster 1500kr levert fra kina.

 

Men det tar veldig lang tid å få ting fra bangood om man velger gratis frakt, så det er og en ting å tenke på.

 

Du får den med 32 GB lagring i Norge for 1890,-

Endret av frohmage
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...