Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da var 2080 Ti praktisk talt kaputt, gitt. Underklokk hjelper ikke lenger, spill krasjer nesten umiddelbart med flotte rosa artifacts. Verdens verste timing, mens høstslippet av spill har begynt og det ikke finnes et eneste kort å bestille som erstatning. Da blir det neppe noen spilling det neste halvåret.

Lenke til kommentar
Dellers skrev (21 minutter siden):

Da var 2080 Ti praktisk talt kaputt, gitt. Underklokk hjelper ikke lenger, spill krasjer nesten umiddelbart med flotte rosa artifacts. Verdens verste timing, mens høstslippet av spill har begynt og det ikke finnes et eneste kort å bestille som erstatning. Da blir det neppe noen spilling det neste halvåret.

Det dukker "jevnt og trutt" opp 3080 kort hos komplett og AMD kortene er rett rundt hjørnet. Evt. kan du jo skaffe deg ett 3070 ventekort som i praksis gir noenlunde lik ytelse som 2080ti.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Sjansen for å få bestilt er vel neppe høy? Regner med at 80-90% som bestilte ved "lansering" ikke har fått kort enda, så da ser jeg vel for meg at kjøp-knappen ikke dukker opp igjen før langt inn i neste år. Må evt. bli AMD da, men det er jo i beste fall flere uker til i tillegg til at jeg går jeg glipp av G-Sync. I-landsproblem selvsagt, men når arbeidsmarkedet er på bunn samtidig hadde det vært hyggelig å kunne drive med hobbyer i ledige stunder.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Rambo82 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke heller ett rtx 3070 da? 

Absolutt en mulighet det. Men hvis jeg får en 2080 TI for et par lapper mindre så er vel det en vel så god løsning? Nå har ikke jeg fulgt med så mye på bruktmarkedet ved slipp av nye generasjoner, men regner med at folk begynner å kvitte seg med 2080'er så fort 3000-serien blir mer tilgjengelig?

Lenke til kommentar
torsteinjn skrev (41 minutter siden):

Absolutt en mulighet det. Men hvis jeg får en 2080 TI for et par lapper mindre så er vel det en vel så god løsning? Nå har ikke jeg fulgt med så mye på bruktmarkedet ved slipp av nye generasjoner, men regner med at folk begynner å kvitte seg med 2080'er så fort 3000-serien blir mer tilgjengelig?

Jo det er vel sant 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...