Gå til innhold

TEST: Thermacell myggjager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om billige pads på ebay? Eller kan man kjøpe D-Allethrin i riktig blanding noen plasser?

Et søk på D-Allethrin ga hauger av treff, billig var det også

• Liker 1
Skrevet

Relativt greit å teste maskinen objektivt: 20kvm tilsvarer en sirkel med radius 2.5m. Kunne derfor testet med myggmaskinen i midten og testperson 1.25m ut fra maskinen. Så talt antall myggstikk med maskinen av og på i en time. Av og på måtte trolig vært utført på ulike dager siden myggen blir "mett" når den spiser på testpersonen.

• Liker 2
Skrevet

Dette er ikke noe nytt produkt. Jeg kjøpte dette produktet for 2 år siden, og hvis det ikke har skjedd noe revolusjonerende siden da, er jeg ikke veldig imponert. Mulig mygg og knott i Hedmark er mer hardfør enn andre steder, men her fungerte det i alle fall ikke...

Skrevet

Er man tom for gass, så kan disse mattene brukes på en øl-/brus-boks med telys. Kutt boksen i to, plasser den over telyset, og legg matta over drikkehullet.

Skrevet

Et søk på D-Allethrin ga hauger av treff, billig var det også

Er det på eBay burde man være litt forsiktig med de billigste, vanskelig og sjekke om putene inneholder riktige og rett mengde virkestoffer.
Skrevet

Må bare si at jeg personlig ikke synes de blå putene fungerer spesiellt bra. MuIigens litt bedre en de brennende spiralene. I kina har dem noen vaeske på groenne flasker som lukter litt spesiellt. Sikkert ikke veldig godt for helsen å sikkert bannlyst i norge, men utrolig effektiv på å holde mygg unna fra kroppen hvis den brukes isteden for myggstift.

Skrevet

Billigere å kjøpe flere dingser, enn å kjøpe refill

Nåja. En pakke refill koster rundt 100 kr(3 puter og 1 gassbeholder) mens et nytt sett(apparat, 3 puter og 1 gassbeholder) ligger på alt fra 400 og oppover.
  • Liker 1
Skrevet

Minner veldig om noe som selges i dagligvarebutikker i Spania, til en brøkdel av prisen. De er beregnet brukt i en stikkontakt, og har flytende væske i en beholder under varmeren og puten. Putene er nok eksakt de samme, men kanskje i en annen størrelse.

Skrevet

Nåja. En pakke refill koster rundt 100 kr(3 puter og 1 gassbeholder) mens et nytt sett(apparat, 3 puter og 1 gassbeholder) ligger på alt fra 400 og oppover.

Jeg gikk ut i fra artikkelen, hvor refill koster 700

Skrevet

Det er vel prisen for 10 gasspatroner og 30 matter

Går du får en 10-pakning vil denne koste deg cirka 700 kroner 

Står ikke noe om innhold, så jeg anntok at det gjaldt 10 matter

Skrevet

Kan den brukes i teltet..? Eller må det være god ventilasjon? Brannfare?

Takk for en grei omtale av et interessant produkt, men savner litt mer informasjon om bruksområde/ begrensninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...