Gå til innhold

Ren Android med minijack


Anbefalte innlegg

Har noen krav til ny mobil.

  • LED-lys (greit å vite om noe har skjedd uten å måtte røre den)
  • Minijack (ja, jeg har ikke tenkt å kjøpe nye BOSE enda)
  • Ren Android (er lei av å vente 6 måneder på nye versjoner)
  • Bra kamera
  • Bra batteri
  • Trådløst ladning er bonus

Er det sånn at jeg MÅ droppe kravet om minijack? Virker som om alle toppmodeller fjerner denne for tiden??

 

Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde virkelig ikke at det skulle være så vanskelig å finne seg en ny mobil...

Men bare for å sjekke med dere som har peil.

Hvis jeg fjerne kravet om ren Andriod er feks Samsuns S9+ en av de bedre valgene da?

(jeg har forstått det slik at de fleste nye Andriod-telefoner uansett kommer til å få oppdateringer kjappere enn tidligere pga omlegging av måten OS'et blir laget på)

Lenke til kommentar

Oneplus er temmelig rask med oppdateringer, Android P beta 2 er jo allerede lansert til Oneplus 6, så den er foreløbig like rask som pixel.

Og den kjører ikke ren android nei, den kjører OxygenOS som er ren android på steroider. Her har du mange flere valg og funksjoner enn i stock android uten at det bruker ekstra resurser, og hele OS'et er optimalisert for raskere ytelse og bedre batteri.

 

Oneplus 5 er den første telefonen jeg har hatt hvor jeg ikke har følt behovet for å roote å legge inn ny ROM med en gang for å få stock android fri for bloatware. OxygenOS er så rått fra før av, og helt uten bloatware.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...