Gå til innhold

Hva bør USA gjøre med barn av ulovlige innvandrere?


  

30 stemmer

  1. 1. Hva bør USA gjøre med barn som er med ulovlig innvandrere over grensen?

    • De bør skyte barna (og foreldrene) når de ser dem kommer over grensen.
      1
    • De bør sette barna i fengsel sammen med foreldrene.
      1
    • De bør overlate barna til sosiale myndigheter i USA som skal ta seg av dem. (Dagens praksis)
      2
    • De bør sette barn på gaten i USA og la dem klare seg selv.
      0
    • De bør overlate barna til sosiale myndigheter på den andre siden av grensen.
      5
    • De bør sende barna tilbake over grensen og la dem klare seg selv der.
      0
    • Jeg har egentlig ikke noe bedre forslag enn dagens praksis, men synes det likevel er viktig å alltid klage på Trump.
      1
    • Alle burde helt fritt kunne krysse grensene og flytte til USA, da vil det ikke lengere være noen ulovlige innvandrere.
      8
    • Man returnerer straks barn sammen med foreldre over grensen. Det betyr at man fjerner dagens straff(eramme) for å ta seg ulovlig inn i USA.
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de alternativene er det vel kun et fascistisk rasshøl som kunne komme opp med - "Presidenten" i USA hadde vært stolt av dette siden han bruker uskyldige barn som gissel for å tvinge Demokratene ned på kne foran han.

 

Finnes flere diktatorer som ikke engang synker så dypt at bruker over 1000 barn som forhandlingskort.

Fascister er mot kapitalisme og liberalisme og bruker vold for å fremme sin politikk, altså noe veldig langt unna Trump. Det nærmeste du kommer fascister i USA er de som liker kalle seg "Antifa".

 

Om du mente disse alternativene ikke holdt, hvilket annet har du å foreslå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det de ikke burde gjøre er ihvertfall å fortsette med den fascistiske praksisen de bedriver på grensa idag. Det foregår noe ganske annet enn bare "overlate dem til sosiale myndigheter" som står beskrevet i de tydelig ideologisk fargede svaralternativene...

Så hvilket annet alternativ er det du mener mangler?

 

Var det for flaut å krysse av på det siste alternativet?  :whistle: 

Lenke til kommentar

Siste svaralternativet forteller i det minste hvem som kommer til å trykke Liker her.

Det var kanskje naivt av meg å tro at noen det siste alternativet passet på ville være ærlige nok til å stemme på det.

 

Det er vel mere sannsynlig at de heller klager på alternativene og kaster om seg beskyldninger om useriøsitet og fascisme, men er helt ute av stand til å komme opp med noen bedre alternativer.

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Makalaust. Klovnen på topp er ute av stand til å sette ting i sammenheng og mangler all kontroll. En kan i det minste ha litt respekt for folk som gjør slikt som dette med hensikt, mens her er det kun evneveikhet som er årsak til lidelsene. Så det hele faller hen til å bare bli patetisk og trist.

 

Verden glittrer med sin sedvanlige urettferdighet, det er alltid de svakeste ting går ut over, og slett ikke de(n) ansvarlige tullingen(e) vi burde sortert vekk.

Lenke til kommentar
Og siden du har med alternativet om å skyte dem: Hva med et alternativ som er ekstremt i motsatt retning, nemlig å la dem få lov å bli?

Det er med, alternativ 4.

 

Jeg er absolutt ikke for det, men det er folk i USA som er for det første alternativet så derfor har jeg det med for å ha med alle mulige alternativer.

Lenke til kommentar

Det er med, alternativ 4.

 

Jeg er absolutt ikke for det, men det er folk i USA som er for det første alternativet så derfor har jeg det med for å ha med alle mulige alternativer.

Du har jo absolutt ingen alternativer med happy ending her, det at du ikke evner å se det selv er noget spesielt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...