Gå til innhold

Cyberpunk - Nyheter og Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hadde sett for meg tredje perspektiv selv, men måten di forklare Night City på så gir nok første person meir meining. 

 

Er også glad for at di ikkje kommer med noe FPP/TPP combo, da får du nok 2 halvferdige perspektiv som i Bethesda spillene.

 

Eineste er at med FPP så må eg bruke Mus og Tastatur, og da trenger eg igjen høgere fps pga raskere bevegelser, så spendt på kossen PCen klarer å kjøre spillet.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hadde sett for meg tredje perspektiv selv, men måten di forklare Night City på så gir nok første person meir meining. 

 

Er også glad for at di ikkje kommer med noe FPP/TPP combo, da får du nok 2 halvferdige perspektiv som i Bethesda spillene.

 

Eineste er at med FPP så må eg bruke Mus og Tastatur, og da trenger eg igjen høgere fps pga raskere bevegelser, så spendt på kossen PCen klarer å kjøre spillet.

Kommer Fallout 76 med komboen? Yikes, ikke bra i et online spill iallefall. 

 

FPP krever som regel høyere FPS, hvordan det kommer til å bli på standard konsollene kan bli interessant. 

Jeg skal nok ha det på PC, og så får jeg se om det blir med mus og tastatur, eller om jeg kobler til en kontroller. 

Lenke til kommentar

Kommer Fallout 76 med komboen? Yikes, ikke bra i et online spill iallefall. 

 

FPP krever som regel høyere FPS, hvordan det kommer til å bli på standard konsollene kan bli interessant. 

Jeg skal nok ha det på PC, og så får jeg se om det blir med mus og tastatur, eller om jeg kobler til en kontroller. 

Er usikker, antar det. Har ikkje vert så veldi hypa for det spillet så har ikkje fått med meg noe.

 

Men ja, veldi sant at FPP krever høgere FPS, blir nok PC på meg, rekner med 1080 skal takle det på 1440p med grei settings, men ser for meg eg må ofre litt på details for å nå FPS'en eg vil ha, men det vil vise seg. Eventuelt viss det kommer i 2020 eller seinere, har eg sikkert kjøpt meg ny GPU.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Det er få spill jeg har blitt så hypet av som CP2077! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den siste traileren...


Anywayz... Vet ikke om det har blitt sagt ennå, men du kan skifte til tredje person når du kjører bil og motorsykkel. Og det burde jo være gode muligheter til å studere karakteren sin mens man sitter på en sykkel. Jeg håper på noe slikt:
 
7.jpg
 

battle_ready_by_puppeteerlee-d8k5ln2.png

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Får nok muligheten til å studere karakteren ja, satser på ein Photomodus eg :D

 

Men ja, såg leaken, men valget å ikkje sjå heile, trur ikkje eg har godt av det, prøver egentligt å glømme Cyberpunk litt.

 

Du får ikke "se" noe som helst, bare lytte :p

 

Jeg lyttet gjennom hele. Det var ikke noen spoilere som ikke har blitt skrevet om allerede. Jeg ville bare høre musikken, stemmene, lydene for å få et inntrykk av stemningen. De spilte som en kvinnelig PC, og jeg likte stemmen! Og det var mer enn nok av "fuck this" og "fucking that" så jeg er hyped! :D

Lenke til kommentar

Det eneste som "bekymrer" meg er at det er i førstepersons perspektiv, med ingen mulighet for å bytte til tredjeperson. Det skjer automatisk i cutscenes, som jeg regner med er stort sett alle dialog interaksjoner. Uansett rart valg og ikke ha en toggle en gang som i nymotens Fallout og Elder Scrolls. Tar vekk litt av gleden av og lage sin egen karakter hvis man ikke kan se de når man ønsker. Hva tenker folk?

 

https://www.gamereactor.eu/grtv/383983/E318+Cyberpunk+2077+Stanislaw+Swiecicki+Interview/

 

Spennende intervju

Selv foretrekker jeg FPP i spill, så TPP blir ikke et savn her. Synes det er greit at de hvertfall utvikler det med tanke på FPP, fordi det har en tendens til å bli veldig klønete når det blir lagt til i ettertid. 

Lenke til kommentar

Vil tipse folk om Frame by frame serien til CDPR for Cyberpunk 2077, selv om eg heller ville kalt det scene by scene.

 

Episode 1 kom 19 Juni : https://www.cyberpunk.net/en/news/21176/cyberpunk-2077-e3-2018-trailer-frame-by-frame-ep01

 

Episode 2 kom idag 21 Juni: https://www.cyberpunk.net/en/news/21254/cyberpunk-2077-e3-2018-trailer-frame-by-frame-ep02

 

Det er 31 unike scenere i traileren.

 

Fortsetter di med å gi ut 1 " frame " annenkvar dag vil den siste scenen vere gitt ut 20 August, dagen før Gamescom. Så da er det lov å håpe på noe der :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ser bra ut, men virka litt på skinner. Så jeg ble sittende å spekulere i om man kan spille spillet uten å dra innom Ripdoctor og få nye implants ? Mest mulig 'pure human' og minst mulig android run :)

 

Det virka jo som en tutorial, så sjansen er vel liten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ser bra ut, men virka litt på skinner. Så jeg ble sittende å spekulere i om man kan spille spillet uten å dra innom Ripdoctor og få nye implants ? Mest mulig 'pure human' og minst mulig android run :)

 

Det virka jo som en tutorial, så sjansen er vel liten.

Noen på reddit påpekte at oppgraderinger kostet "humanity", så det kan jo nesten virke ut som det er tiltenkt noe mekaniker rundt det å ofre det menneskelige for oppgraderinger. 

I tillegg gjorde de jo en sak av at "Maelstrom" folka var noen gærninger som hadde modifisert seg selv mest mulig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...