Gå til innhold

Super Smash Bros. Ultimate har alle figurene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krysset fingrene og håpte på en retur av story campaignen fra Brawl men ser dessverre ut som de fortsetter med samme stilen som Smash for Wii U uten noen story. 

 

Men skal nok likevel klare å presse ut mange mange timer med underholdning fra det, ser frem til å samle vennegjengen og ta seg noen pils til en Smash turnering i juleferien  :grin:  

Lenke til kommentar

Det er fortsatt uklart for meg om dette er et flunkende nytt spill eller en port fra Wii U (med ekstra karakterer og annet snacks).

 

 

A bit of both vil jeg si. Det har vel endret såpass på movesettene og designet til somme av karakterene som blir med fra Wii-U Smash at en nesten ikke kan kalle det en direkte port i den forstand. Men igjen er spillet som du sier såpass likt at det kanskje blir feil å kalle det helt nytt spill i serien, noe som både navnet og logoen som blir brukt reflekterer. Kan vel kanskje kalle det den ultimate utgaven av Wii-U smash. 

Lenke til kommentar

Det er fortsatt uklart for meg om dette er et flunkende nytt spill eller en port fra Wii U (med ekstra karakterer og annet snacks).

 

Grafikken og animasjonene ser veldig lik ut. Jeg tror de har bygget videre på Wii U-versjonen. Noe som ikke behøver å være negativt.

 

Det er en forbedret versjon av Wii U motoren, men med alt innhold, nye final Smasher og anderledes gameplay, nye trophies, og en fornyet engine etc er nok dette en oppfølger mer enn en port ;)

 

Ser utrolig bra ut forresten. Den ultimate versjonen, men desverre kan bli den siste fra Saku.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...