Jump to content
Jonas Magerøy

– Fallout 76 er fire ganger større enn Fallout 4

Recommended Posts

Annonse

– Fallout 76 er fire ganger større enn Fallout 4

Jeg tror det er 19 ganger større.

Det er åpenbart 19x større skal vi tro tittelen :p

Alt for grønt! 25 år etter krigen skulle det jo være veldig radioaktivt og lite skulle ha overlevd. Dette ser jo ut som vår verden i dag.

Denne gangen fikk de ivertfall power armoren riktig...

Kjenner meg veldig "Meh" til dette spillet. FO4 drepte mesteparten av interessen jeg hadde for Bethesda og Fallout, så med mindre det skjer et mirakel så tror jeg dette blir forbigått i stillhet hjemme hos meg.

Alt for grønt! 25 år etter krigen skulle det jo være veldig radioaktivt og lite skulle ha overlevd. Dette ser jo ut som vår verden i dag.

Denne gangen fikk de ivertfall power armoren riktig...

Ikke alle steder ble truffet av en atombombe

Det er noe med tidslinjen her jeg ikke forstår.

USA ble grunnlagt i 1776, og i traileren både sier de, og det står skrevet på et skilt, at de feirer 300 årsjubileet. Det vil si at vi befinner oss i 2076, ikke 1976.

Det er noe med tidslinjen her jeg ikke forstår.

USA ble grunnlagt i 1776, og i traileren både sier de, og det står skrevet på et skilt, at de feirer 300 årsjubileet. Det vil si at vi befinner oss i 2076, ikke 1976.

Bombene falt vel på morgenen 23. oktober 2077. Vi ser derfor skiltet med 300-årsjubileet, som ble feiret året før.

Aha, jeg var sikker på at krigen fant sted en gang på 1950-tallet, da alt av kultur er inspirert fra den tidsepoken.

Har spilt nesten alle spillene, men altså ikke fått med meg noe så vesentlig.

Aha, jeg var sikker på at krigen fant sted en gang på 1950-tallet, da alt av kultur er inspirert fra den tidsepoken.

Har spilt nesten alle spillene, men altså ikke fått med meg noe så vesentlig.

Tidslinja i Fallout-universet kan være forvirrende ja. Den er ganske lik virkeligheten frem til 1950-tallet. Årsaken til at estetikken er veldig 50-talls er vel at spillet er retro-futuristisk. Det er altså designet slik folk på 50-tallet så for seg at fremtiden kom til å se ut.

• Like 1