Gå til innhold

E3 2018 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

CD Projekt Red.. Thats all.  Jeg trenger vertfall ikke mer for å bli hyped.

Jeg trenger mer! Vet ingenting om Cyberpunk penn og papir spillet, helt blind nå. Hadde håpt på en annen type presentasjonen. Få de ut på scenen og snakke litt, som Dying Light 2 gjorde med Avellone.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig vil vi vite mer om spillet og jeg er skuffet over at vi ikke fikk ett større innblikk og gameplay i denne traileren. Men etter det de fikk til med Witcher serien og det vi har sett av hvordan studioet har utviklet seg gjennom årene har jeg ikke en tvil i mitt sinn om at Cyberpunk kommer til å bli et mesterstykke av ett spill. 

Lenke til kommentar

Selvfølgelig vil vi vite mer om spillet og jeg er skuffet over at vi ikke fikk ett større innblikk og gameplay i denne traileren. Men etter det de fikk til med Witcher serien og det vi har sett av hvordan studioet har utviklet seg gjennom årene har jeg ikke en tvil i mitt sinn om at Cyberpunk kommer til å bli et mesterstykke av ett spill. 

Man kan ikke gå høyere enn de gjorde med The Witcher 3 på alle mulige måter, den eneste veien er ned. Bethesda på sin høyde med Skyrim, Fallout 4 en del hakk ned. BioWare på sitt beste med Mass Effect 2, Mass Effect 3 en katastrofe for mange. Jeg vil heller være forberedt på det verste, da blir jeg som oftest positivt overrasket. Uansett kan jo hende det dukker opp en demo på E3. 

Lenke til kommentar

Hehe. Nå må du ikke putte ord i munnen min da :p

 

The Witcher 3 var vel i utvikling i 3.5 år. Nå nærmer det seg 5.5 år siden Cyberpunk først ble teaset. Hvem vet hvor lenge de har holdt på med det.

 

Om CDPR klarer å opprettholde den stigende kurven av kvalitet som de har hatt siden TW(1) så tror jeg ikke dette kan bli noe annet enn et kjempespill.

Lenke til kommentar

Man kan ikke gå høyere enn de gjorde med The Witcher 3 på alle mulige måter,

 

Men tenk om de faktisk går høyere eller klare å holde den høyden de har allrede har satt. Foreløpig er Witcher 3 den beste spillopplevelsen jeg noensinne har hatt, så kom de med expansions til spillet som klarte å holde en like høy kvalitet om ikke høyere enn det opprinnelige spillet. Måten de allrede i witcher 3 begynner å så smått hinte om at Ciri har besøkt verdenen cyberpunk befinner seg i og bare tanken av at vi kanskje kanskje vil få en Ciri Cameo i cyberpunk alene fører til gåsehud oppover begge armene. 

 

Når det kommer til eksemplene dine så er det vel mange som mener at Bethesdas kurve begynt å falle etter Morrowind og Bioware sin fallende kurve skylder jeg ene og alene på EA og deres grådighet. CD Projekt Red står alene som Utvikler og Utgiver og er sådan ganske fritt til å ta spillet den veien de selv ønsker :) Jeg velger vertfall å ha skyhøye forhåpninger til dette spillet, og faren for jeg blir skuffet er svært lav. Men om spillet viser seg å ikke være alt jeg tror det kommer til å være for du sitere meg på dette innlegget når den tid kommer :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er hypa på GoW for første gang på flere år! :D

 

 

GeOW ;) Veldig viktig å ha dette rett :p

 

Ja jeg likte det forrige altså, så er sulten på mer :) En fin guilty pleasure det der, mer hjernedødt blir det jo ikke nærmest.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Men tenk om de faktisk går høyere eller klare å holde den høyden de har allrede har satt. Foreløpig er Witcher 3 den beste spillopplevelsen jeg noensinne har hatt, så kom de med expansions til spillet som klarte å holde en like høy kvalitet om ikke høyere enn det opprinnelige spillet. Måten de allrede i witcher 3 begynner å så smått hinte om at Ciri har besøkt verdenen cyberpunk befinner seg i og bare tanken av at vi kanskje kanskje vil få en Ciri Cameo i cyberpunk alene fører til gåsehud oppover begge armene. 

 

Når det kommer til eksemplene dine så er det vel mange som mener at Bethesdas kurve begynt å falle etter Morrowind og Bioware sin fallende kurve skylder jeg ene og alene på EA og deres grådighet. CD Projekt Red står alene som Utvikler og Utgiver og er sådan ganske fritt til å ta spillet den veien de selv ønsker :) Jeg velger vertfall å ha skyhøye forhåpninger til dette spillet, og faren for jeg blir skuffet er svært lav. Men om spillet viser seg å ikke være alt jeg tror det kommer til å være for du sitere meg på dette innlegget når den tid kommer :p

Håper selvfølgelig det samme, bare litt varig denne gangen. Helt nytt prosjekt basert på ett penn og papir spill. Mye som skal klaffe her for full pott. At de har moment og erfaring er det ingen tvil om, så får vi bare håpe at prosjektet går knirkefritt og blir fritt for drama.

Lenke til kommentar

 

 

GeOW ;) Veldig viktig å ha dette rett :p

 

Ja jeg likte det forrige altså, så er sulten på mer :) En fin guilty pleasure det der, mer hjernedødt blir det jo ikke nærmest.

GoW5 blir kult altså. ;) Synes GoW4 var ganske bra til å være laget på så kort tid.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...