Gå til innhold

Tesla utsetter Model 3-lanseringen i Europa til 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter VG kom på banen har dette blitt en teslaavis. Finnes vel nok av sider om bil som kan skrive om dette? Greit gadgets og software kan komme innom her, men salgstall og produksjon av en bil føler jeg ikke helt hører hjemme her. Siden alt som har app og batteri skal med her kan vel en forvente litt om sexleketøy med det samme?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er dette tek.no eller tesla.no? For tiden så er eg usikker på forskjellen. Er jo kun Tesla nyheter her.

Leser heller om Tesla enn grill og høytrykkspyler.

 

Sannheten er vel heller at det ikke skjer så fantastisk mye nytt innenfor mainstreamteknologisegmentet ellers, og noe må de skrive om. Teknogeekstuff genererer ikke klikk...

Lenke til kommentar

Dette har jo folk visst lenge, dette er jo ikke nyheter, må Evt være avis versjonen der alt er gammelt før man har begynt å lese den. Oss som har bestilt har jo fått leveringstid tidlig 2019..

 

Det er jo naturlig å tro at forsinkelsen forplanter seg videre og din tidlig 2019 blir da til høst 2019, nå har du jo allerede ventet lenge så et halvt år er jo ikke så mye i det store bildet da.

Lenke til kommentar

Greit at dere er glad i Tesla og at dere lever av antall klikk, men det får da være måte på click-bait fakter.  Dere har hele ni (9!) artikler om Tesla på framsiden deres i skrivende stund.  Selv ikke iphone rundt lansering av ny telefon får like mye artikler, og det burde si sitt da dere er ekstreme der også.

 

Når dere presterer å lage selv egne artikler om powerbank/nødlader med Tesla-logo på som dere gjorde for noen måneder siden så bør dere vel se at det har gått litt for langt?  Eller er det slik at dere i redaksjonen også er "bitt av basillen"?

 

Det er jo grunn til å mistenke at istedenfor å lage egne skikkelige artikler så gjør dere det enkelt å finner heller noe Tesla-stoff på Twitter som i de fleste tilfeller er lett å oversette fra engelsk. Selv banale ting som egentlig ikke burde vært interessant for andre enn spesielt interesserte. Hører virkelig slik journalistikk hjemme på en side som Tek.no/VG? 

 

Hva med et par feature-artikler isteden der dere går i dybden på forskjellige saker, gamle trender osv? Jeg registrerer at gamer.no er blitt veldig mye flinkere på akkurat det siden de ble delt fra dere, men om det er tilfeldig vet jeg ikke. 

 

(jeg poster dette to plasser så jeg er sikker på at du ser det)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er dette tek.no eller tesla.no? For tiden så er eg usikker på forskjellen. Er jo kun Tesla nyheter her.

Nei, det er det ikke. Men Tesla er et profilert selskap som leder an innenfor teknologi og biler.

 

Det er hele 9 Tesla-artikler på forsiden i skrivende stund.  Og ca 8 av dem er den enkleste form av journalistikk med en eller en annen twitter-feed som kilde ( satt på spissen).   At Tesla er profilert i Norge er en ting, men det får da være måte på skjev fordeling av ressurser i redaksjonen.  Om det er VG som legger føringer eller om redaksjonen selv er Tesla-fanatikere vet jeg ikke, men det Lars093 har helt rett at dette minner mer om tesla.no enn tek.no for tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Er dette tek.no eller tesla.no? For tiden så er eg usikker på forskjellen. Er jo kun Tesla nyheter her.

Nei, det er det ikke. Men Tesla er et profilert selskap som leder an innenfor teknologi og biler.

 

Det er hele 9 Tesla-artikler på forsiden i skrivende stund.  Og ca 8 av dem er den enkleste form av journalistikk med en eller en annen twitter-feed som kilde ( satt på spissen).   At Tesla er profilert i Norge er en ting, men det får da være måte på skjev fordeling av ressurser i redaksjonen.  Om det er VG som legger føringer eller om redaksjonen selv er Tesla-fanatikere vet jeg ikke, men det Lars093 har helt rett at dette minner mer om tesla.no enn tek.no for tiden.

Hva er problemet egentlig?

Kan du ikke bare la være å lese de tingene som ikke interesserer deg.

Lenke til kommentar

 

 

Er dette tek.no eller tesla.no? For tiden så er eg usikker på forskjellen. Er jo kun Tesla nyheter her.

Nei, det er det ikke. Men Tesla er et profilert selskap som leder an innenfor teknologi og biler.

 

Det er hele 9 Tesla-artikler på forsiden i skrivende stund.  Og ca 8 av dem er den enkleste form av journalistikk med en eller en annen twitter-feed som kilde ( satt på spissen).   At Tesla er profilert i Norge er en ting, men det får da være måte på skjev fordeling av ressurser i redaksjonen.  Om det er VG som legger føringer eller om redaksjonen selv er Tesla-fanatikere vet jeg ikke, men det Lars093 har helt rett at dette minner mer om tesla.no enn tek.no for tiden.

 

Det er mange Tesla-artikler fordi det skjer veldig mye i Tesla for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...