Gå til innhold

Deaktivere «kveldsmodus» i spill?


Anbefalte innlegg

Jeg får migrene av å forsøke å bruke Microsoft/Windows-foraene.

 

Jeg elsker kveldsmodus (eller kveldmodus, som det burde het) når jeg bare loker rundt i Windows, men det blir med i spill/fullskjermprogram også. Jeg har ikke så mange spill å teste på, men de jeg har ser jeg at det blir et gul-oransje skjær.

 

Går det an å deaktivere kveldsmodus for spill?

 

 

(Jeg er ikke vant til at slike programmer bruker å «være med» i fullskjermprogram, men kanskje dette bare er et tilfelle av at Microsoft er Microsoft.)

Endret av Olvis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er enten av eller på basert på klokkeslett eller manuell styring. Du kan enten slå funksjonen av/på manuelt via notifikasjons-senteret (knappen nederst i høyre hjørne) og trykke Night light så slipper du inn i skjerminnstillinger hver gang.

 

Et annet alternativ men som heller ikke automatiserer nattmodus av/på er F.lux. Det er dette programmet som startet det hele. Fordelen med f.lux er at du kan slå av nattmodus i en time av gangen.

Lenke til kommentar

Den er enten av eller på basert på klokkeslett eller manuell styring. Du kan enten slå funksjonen av/på manuelt via notifikasjons-senteret (knappen nederst i høyre hjørne) og trykke Night light så slipper du inn i skjerminnstillinger hver gang.

 

Et annet alternativ men som heller ikke automatiserer nattmodus av/på er F.lux. Det er dette programmet som startet det hele. Fordelen med f.lux er at du kan slå av nattmodus i en time av gangen.

Jeg vet at jeg kan skru av og på kveldsmodus. Det er bare et ork å gjøre det manuelt hver gang før jeg skal game, for så å bli blendet av hvitt lys når jeg avslutter spillet.

 

Jeg har brukt F.lux tidligere, men det er utrolig kinkig å bruke for min del – det bestemmer når jeg skal ha det på og ikke, og jeg må sette på når jeg «våkner opp» for å ha filteret slik jeg vil ha det.

 

Takk for svar :)

Endret av Olvis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...