Gå til innhold

Nå kan EU dele ut gigantbøter til bilprodusentene som jukser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Vil dette få effekter for hjemmebyggere? Typ. konvertering av trøtte dieseldyr til batterivogner?

 

Det er et enormt, uoppdaget marked for elkonvertering, ikke bare av "dioksindrager", ubs dette er jo en fortrengt problemstilling så jeg mener "dieseldrager", men også bensinbiler. Har en herlig Volvo her som merkeverkstedet ikke makter å fikse, så skulle gjerne hatt den med elektrisk drivlinje!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hm. Vil dette få effekter for hjemmebyggere? Typ. konvertering av trøtte dieseldyr til batterivogner?

Det er et enormt, uoppdaget marked for elkonvertering, ikke bare av "dioksindrager", ubs dette er jo en fortrengt problemstilling så jeg mener "dieseldrager", men også bensinbiler. Har en herlig Volvo her som merkeverkstedet ikke makter å fikse, så skulle gjerne hatt den med elektrisk drivlinje!

 

Kan man ikke bare, som en nødløsning, få den ombygget for (Propan-) gass?  Det koster vel ikke mer enn 20 000,- ?

Lenke til kommentar

Herre minn hatt for et reguleringsregime. Dette kommer til å ta livet av europeisk industri.

 

Tjah, VW har sagt i årevis at elektriske biler er noe (unnskyld utrykket) forbanna tull. Så blir de tatt med buksa nede, og får seg en salig smell. Og nå plutselig så lanserer de elbiler over en lav sko. Grunnen er soleklar: De ønsker ikke å ta kostnaden på omlegging av en industri (fossilbiler) som de tjener vanvittig med penger på. Der de faktisk tjener så sinnsvakt med penger at de kan trekke tilbake over 300.000 biler og betale tilbake kundene omtrent uten at det lager rynker i pengepungen.

 

Jeg synes dette er vanvittig trist, siden jeg alltid har likt VAG (VW og Audi) sine biler. Men dette er faktisk så graverende stor, omfattende og alvorlig svindel at det har blitt en prinsippsak for meg å holde meg LANGT unna biler fra VAG.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Strengt. Kanskje for strengt, men man ser jo hva som skjer om man ikke regulerer. Produsenter er fullt beredt på å lure kundene for å tjene penger, og om noen produsenter er ærlige så blir de utkonkurert av de som ikke er det.

 

Kapitalisme skremmer meg

 

Og når de kan kjøpe seg presidenter...

http://www.mcclatchydc.com/news/politics-government/white-house/article209373184.html#cardLink=tallRow1_card1

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...