Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, jeg har Creative Muvo som jeg mest bruker til avspilling av lydbøker. Det som suger med denne er at den ikke har "resume" funksjon. Virkelig irriterende å måtte "lete" seg frem for hver gang jeg slår den på.

Vet noen om BenQ har en resume, eller noe som gjør det lettere å finne frem til hvor en var???

NX versjonen har resume, så hvis du innsvesterer 2 bokstaver til så har du alt du trenger.

 

NX har også display og EQ innstillinger ;)

Lenke til kommentar
noen som kan gi meg en god grunn til ikke å kjøpe benq JoyBee i julegave til lillebror?

 

Gode grunner:

 

The Joybee 120 is honored 5 stars (of a maximum 5) by What Hi-Fi magazine. Some quotes from the article "BenQ very much for this mini marvel":

 

"Suberb perfomance and features for its small size and price; easy to use."

"BenQ's affordable, desirable Joybee 120 is the best ultra-portable MP3 player we've tested to date."

"it's the best ultra-portable player we've heard or seen."

 

Høres bra ut spør du meg! :thumbup: Bestilte den til min søster i Julegave...

Endret av baRs
Lenke til kommentar
Har denne kommet til norge da?

 

Jeg skulle også ha den, men den ble utsatt gang på gang på gang.

Så kjøpte heller Muvo2 med 512 mb heller. Flash spiller.

Jeg har bestillt den, men aner ikke når jeg får den. Ingen andre spillere som frister uansett ;)

bestillt fra hvor??

creative sine nettsider? eller noe annet?

 

Jeg skulle bestille via psdata, men datoene ble endret konstant. siste dato:

ubekreftet

21.12.2003

 

Og datoen før det var 15.12.2003

Så var det 10.12.2003

15.11.2003 o.s.v.

 

Vet ikke hvorfor creative roter så fælt med datoer. det er ikke likt dem.

 

Men Muvo2 512 mb kan alt det samme som Muvo NX. Ja jeg har ekstern radio som jeg kan koble på.

Lenke til kommentar
Har Komplett satt ned prisen på Keyboardet de selger? Det er jo fortsatt mange webshopper som selger keyboardet billigere enn Komplett. Har de satt ned prisen i det hele tatt?

Reagerte også litt på det, når jeg finner det til 70.- mindre i to andre webshopper. Men jeg vil nå regne med de har satt ned prisen, om ikke er det jo litt sleipt.

Lenke til kommentar

jeg snakket med boston distribution ang muvo nx 256 for ikke så lenge siden, og de mente at den var trekt fra markedet før den kom ut. kan jo stemme i og med at ingen butikker har sett snurten av den. litt synd egentlig, da jeg liker den bedre enn rhombaen. dette er ubekreftet informasjon though, så dere må ta det med en klype salt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...