Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan fjerne spenol fra penis?


Lami

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hvordan får man fjernet spenol (fra kuken)?

Regner med at du har forsøkt å gni det bort uten hell. Kanskje såpe og vann?
Såpe kan jeg ikke bruke. Har prøvd vann men det bare renner av, akkurat som om det er olje i spenolen.
Spenol inneholder: ## Mineraloljer ##, emulgatorer, fettsyrer, voks, fuktighetsbevarende middel, konserveringsmiddel og destillert vann. Spenol inneholder også de hormonforstyrrende stoffene propylparaben og methylparaben.[2][3]

 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Spenol

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei altså såpe har jo annen pH verdi som skaper ubalanse, og av tidligere erfaring herav bruk av spenol så får jeg en irritasjon elns ved bruk av såpe.

 

Pleier å bare gå ut i bekken i bakhagen når det er sterk strøm og bare la den naturlig rense.

 

Neida. Bruker bare varmtvann på selve hodet liksom. Utenpå tar jeg såpe men tenker på hodet og bak der.

Lenke til kommentar

Nei altså såpe har jo annen pH verdi som skaper ubalanse, og av tidligere erfaring herav bruk av spenol så får jeg en irritasjon elns ved bruk av såpe.

 

Pleier å bare gå ut i bekken i bakhagen når det er sterk strøm og bare la den naturlig rense.

 

Neida. Bruker bare varmtvann på selve hodet liksom. Utenpå tar jeg såpe men tenker på hodet og bak der.

Vask kuken din. Å ikke gjøre det er uhygiensik. Dr. Greves sensitiv intimvask bør fungere fint uten å gjøre noe skade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det går vel vekk av seg selv? Spenolen.

 

Det er da ikke nødvendig å vaske med såpe under forhuden, akkurat som det ikke er nødvendig å vaske seg med såpe i det hele tatt med mindre det er for å fjerne større "partikler". Det dreper ikke bakterier og virus... det er ofte større partikler på feks hender og det er jo gunstig for mikroorganismer.

 

Anonymous poster hash: db4f5...0a6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...