Gå til innhold

Russlands første postdrone krasjet rett i veggen etter takeoff


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Redaksjonen:

 

Jeg forstår ikke hvorfor dere fremdeles legger ut video i flash. Flere nettlesere blokkerer nå dette som utgangspunkt. Er det ikke HTML5 som skal erstatte flash? Får ikke kikket på video i f.eks. denne artikkelen blant flere jeg. Det er ikke alle som er glad i den utdøende flash, og sånn sett har gått over til sikrere nettlesere som ikke automatisk kjører flash-innhold.

 

Tipper at annonsebransjen som var avhengige av flash, er betydelig tidligere ute enn dere med å forme ny reklame i HTML5 eller noe annet dugendes, fordi de ikke ønsker tapte reklameinntekter, når brukere har ordentlige nettlesere allerede i dag ;)

Endret av G
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Blokkering av WiFi-signaler :wee:

Russisk sikkerhetstjeneste er jo eksperter på å blokkere signaler (GPS-sakene). Sikker på at det ikke står noe å jammer dronestyringsignalene i nærheten da, som kanskje etterretningstjenesten må svare for?

Endret av G
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Redaksjonen:

 

Jeg forstår ikke hvorfor dere fremdeles legger ut video i flash. Flere nettlesere blokkerer nå dette som utgangspunkt. Er det ikke HTML5 som skal erstatte flash? Får ikke kikket på video i f.eks. denne artikkelen blant flere jeg. Det er ikke alle som er glad i den utdøende flash, og sånn sett har gått over til sikrere nettlesere som ikke automatisk kjører flash-innhold.

 

Tipper at annonsebransjen som var avhengige av flash, er betydelig tidligere ute enn dere med å forme ny reklame i HTML5 eller noe annet dugendes, fordi de ikke ønsker tapte reklameinntekter, når brukere har ordentlige nettlesere allerede i dag ;)

Det hadde vært interessant å vite hvilken browser/versjon du bruker.

 

Videospilleren vår bruker Flash som fallback i de tilfeller der html5-video ikke er støttet. (Ja, vi har fortsatt mange lesere som av forskjellige grunner bruker eldre Internet Explorer)

Lenke til kommentar

@Redaksjonen:

 

Jeg forstår ikke hvorfor dere fremdeles legger ut video i flash. Flere nettlesere blokkerer nå dette som utgangspunkt. Er det ikke HTML5 som skal erstatte flash? Får ikke kikket på video i f.eks. denne artikkelen blant flere jeg. Det er ikke alle som er glad i den utdøende flash, og sånn sett har gått over til sikrere nettlesere som ikke automatisk kjører flash-innhold.

 

Tipper at annonsebransjen som var avhengige av flash, er betydelig tidligere ute enn dere med å forme ny reklame i HTML5 eller noe annet dugendes, fordi de ikke ønsker tapte reklameinntekter, når brukere har ordentlige nettlesere allerede i dag ;)

 

Er nok programvaren på PCen din som er utdatert.

 

Er HTML5 her..

 

http://video.tu.no/v.ihtml/player.html?photo_id=26978320

Lenke til kommentar

 

@Redaksjonen:

 

Jeg forstår ikke hvorfor dere fremdeles legger ut video i flash. Flere nettlesere blokkerer nå dette som utgangspunkt. Er det ikke HTML5 som skal erstatte flash? Får ikke kikket på video i f.eks. denne artikkelen blant flere jeg. Det er ikke alle som er glad i den utdøende flash, og sånn sett har gått over til sikrere nettlesere som ikke automatisk kjører flash-innhold.

 

Tipper at annonsebransjen som var avhengige av flash, er betydelig tidligere ute enn dere med å forme ny reklame i HTML5 eller noe annet dugendes, fordi de ikke ønsker tapte reklameinntekter, når brukere har ordentlige nettlesere allerede i dag ;)

Det hadde vært interessant å vite hvilken browser/versjon du bruker.

 

Videospilleren vår bruker Flash som fallback i de tilfeller der html5-video ikke er støttet. (Ja, vi har fortsatt mange lesere som av forskjellige grunner bruker eldre Internet Explorer)

 

 

Pale Moon er en av de, men neppe den eneste som nekter flashinnhold (tror jeg, for flere nettlesere er garantert på vei til å blokke uttysket):

 

http://www.palemoon.org/

 

 

Poenget er jo at en gjerne kunne skyndet på litt for å bli kvitt Flash, jo før jo heller?

Jeg må ha en svært sikker nettleser i bruk her da, som nekter å spille Flash..

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...