Gå til innhold

Er sugarbabe prostituerte?


Maxopp

Anbefalte innlegg

Sugarbabe er i mine øyne et konsept for at kun de rike skal få lov til å kjøpe sex uten å rammes av straffeloven.
:wee:

 

 

Nå har jeg hverken prøvd prostituerte eller sugarbabes, men jeg ser for meg at det ligger i kortene at sex er inkludert i prisen. Jeg syns det er rart at det ikke slås ned på av myndighetene, for om jeg avtaler sex med ei prostituert, men vi avtaler at sexen er gratis mot at jeg kjøper et eple av henne for 1500,- så tror jeg ikke det hadde holdt i politiets øyne.

 

 

 

Ikke at jeg er i mot prostitusjon eller sugarbabes, jeg er helt for det, men jeg syns det er rart den ene tingen er "greit" og den andre ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror mye av bildet av prostitusjon som negativt og feil kommer av de sosiale greiene rundt det, som narkotika, vold, kriminalitet, fattigdom, psykiske problemer. Når det ikke er slik med sugarbabes/boys så får man ikke de negative følelsene omkring det... men for rasjonelt tenkende så blir det fenomenologisk det samme...

 

Kjærlighet er også basert på et "bytte", nemlig det med at man må gi og ta i relasjoner. Men i denne saken så handler det om materielle ting.

Lenke til kommentar

 

Det med å "avtale" ting er ikke alltid så enkelt å forstå. Hvis noen bor sammen og har sex med noen bare for å få penger eller andre materielle ressurser så kan det være underforstått selv om det ikke er noe man "avtaler"... er nok en del "ons" prostitusjon som fungerer lignende, man bare blir med på dyr restaurant og får gaver på shopping...

Å få mat på restaurant i forbindelse med ONS er ikke prostitusjon.

 

Er det vel hvis jenta eller duden planlegger å betale i natura senere. Mener du at det er annerledes hvis man har en pågående avtale om å bytte ut kroppen mot fine middager og dates? Hva er egentlig forskjellen på en kvinne som betaler med sex etter å ha blitt påspandert en masse tull og en kvinne som heller tar disse pengene i hånden? 

Lenke til kommentar

Sugarbabe er i mine øyne et konsept for at kun de rike skal få lov til å kjøpe sex uten å rammes av straffeloven.

:wee:

 

 

Nå har jeg hverken prøvd prostituerte eller sugarbabes, men jeg ser for meg at det ligger i kortene at sex er inkludert i prisen. Jeg syns det er rart at det ikke slås ned på av myndighetene, for om jeg avtaler sex med ei prostituert, men vi avtaler at sexen er gratis mot at jeg kjøper et eple av henne for 1500,- så tror jeg ikke det hadde holdt i politiets øyne.

 

 

 

Ikke at jeg er i mot prostitusjon eller sugarbabes, jeg er helt for det, men jeg syns det er rart den ene tingen er "greit" og den andre ikke.

Man kan ikke forby at noen selger tiden sin - det er basically det sugarbabes gjør, de går på dates, og det er den tiden klienten betaler for. At det kan ende i sex etterpå er en annen sak igjen - hva skal de gjøre, forby folk å ha sex etter dates?

Lenke til kommentar

Mener ikke at noen av delene er "feil", i utgangspunktet. For trenger de sosiale problemene som ofte følger med prostitusjon, som rus og psykiske lidelser, være en følge av prostitusjon, slik feminister legger det frem? Det er jo mange som er velfungerende og tilsynelatende lykkelige som prostituerte, feks studenter. Og da er det vel ikke nødvendigvis slik? Så hvorfor da er det noen forskjell?

Lenke til kommentar

Feminister var de som sto forrest når jeg vokse opp og hylte om at kvinner burde få lov til å gjøre akkurat hva de vil med sin kropp og sin tid, det inkluderer å selge din egen kropp. Det er nok heller moralistene som kler seg opp i andre klær, du kan ta moralisten til siden og få dem til å tro at de liberale, men er du virkelig det hvis du er imot at kvinner skal kunne gjøre akkurat som de vil med det som er deres eget? Det er som folkene som hyler om at kvinner ikke burde få lov til å dekke seg til på grunn av undertrykkelse og annen bullshit unnskyldning, disse folkene er ikke ute etter å kjempe for deg og dine rettigheter som kvinne, de har bare lyst til å peke fingeren i trynet på noen og føle seg bedre om seg selv. Nå har det selvsagt snudd slik fordi vi er blitt mer løsslupne med sex, og disse kvinnene føler seg veldig fort truet av det de anser som pripne fruer, dette kommer spesielt frem hvis du som mann tør å overhode ytre deg om at du ikke vil være sammen med en kvinne som har behandlet dåsa som en revolverdør. Dine referanser sårer deres følelser og du har derfor ikke lov til å ha dem. 

 

Hvorfor kan ikke folk bare gi faen i hva andre gjør bak soveromsdøra si så lenge det involverer mennesker som kan gi samtykke? FFS, om alle brydde seg like mye om hvordan barna til hverandre hadde det som hvor mye folk bryr seg om andre sitt sexliv kunne vi gjort utrolig mye godt i verden. 

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med det som er blitt sagt om norsk feminisme og moralisme over. Som min utenlandske samboer (som står langt til venstre for meg i politikken og regner seg som feminist) påpekte da hun kom til Norge, så virker den norske feminismen og venstresiden paternalistisk, dvs. man hever seg over de menneskene man snakker på vegne av og oppfører seg som en slags forelder som skal styre og kontrollere, og ikke som en likeverdig.

Lenke til kommentar

Det er fordi de vil ha mer, ikke likeverd. De mener at det er deres tur å bestemme siden menn har gjort det så lenge. De ser virkelig ikke hvor jævla dumme de er. Hvor lenge vil de bestemme før menn kan ta over igjen liksom? HVA OM vi prøver å oppnå likeverd istedet.. Å gid, det kan de ikke forestille seg, de vil bare ha makt over andre. Det er det de er ute etter. De gir faen i å forlate verden ett bedre sted. 

Lenke til kommentar

Det er full likestilling i Norge. Om ikke i kvinners favør.

 

Det at menn tjener mer og har flere maktposisjoner kommer av det samme som gjør at flere menn sitter fengslet... det er biologi.

 

edit

 

Og det betyr at de bare er maktkåte moralister.

Endret av Klumpfot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...