Gå til innhold

Jaguars elbil blir helt selvkjørende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvor mange er da igjen til vanlige kunder?

 

Haha, jeg så for meg mange kommentarer til denne artikkelen, men din var langt fra en av de. God påske!

 

Slik jeg forstår det skal ikke denne bilen produseres av Jaguar, men av en spesialisert fabrikk i Sveits eller noe slikt som kan implementere mye av Waymo-teknologien på fabrikk, i stedet for slik som Uber gjør det: Kjøp Volvo, sett dings på taket, kjør over folk, selv om du har "radar, lidar". (I hermetegn fordi: Radar, Lidar) - hint her er at de skal fungere når det er mørkt, slik som de to faktisk gjør. Har du hørt på radio neongang når det er mørkt ute?

 

For privatkunder blir de fleste produsert på Jaguarfabrikker, men det er ikke offisielt enda, såvidt min lillehjerne kan se.

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår det skal ikke denne bilen produseres av Jaguar, men av en spesialisert fabrikk i Sveits eller noe slikt ...

For privatkunder blir de fleste produsert på Jaguarfabrikker, ...

Vet ikke om noen blir noe klokere av dette? iPace produseres av Magna Steyr i Østerrike. "Jaguarfabrikker" må vel være de som er i England. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til det ferdes mange slike i trafikken og jeg bare kan vrenge ut rett foran i Bmw’ en min siden de her bremser for alle hindre

 

Loven slutter ikke å fungere fordi bilen er selvkjørende, så kanskje det ikke er det glupeste å gjøre i en bil som har "dashcam" 360 grader rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...