Gå til innhold

På tide med ny telefon igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil egentlig ha så liten mobil, men samtidig så kraftig som mulig + at kamera er meget viktig her da dette blir brukt daglig.

 

Sony sine compacter er rett og slett "trege" slik jeg opplever dem og de er for anderledes. 

 

Må kanskje sjekke ut Google sine nye også, for å se om disse kan eventuelt være noe. Liker tanken på stock android og alltid få de nyeste oppdateringene og samtidig sleppe all bloatwaren til Samsung.

Da er det vel enten S9 eller iPhone X som gjelder.

XZ2 Compact har ikke et like bra kamera som S9 eller iPhone X.

S9 er også den nærmeste i fysisk størrelse til iPhone X, mens XZ2 Compact er igjen noe smalere på ca 65 mm x 135 mm

 

Sony er ikke langt unna Stock Android, det eneste de har lagt på er et par apper for musikk, galleri, en assistent, en kraftig tema-tilpasser, og launcher/låseskjerm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Siden du ønsker en så liten og samtidig så rask telefon som mulig er det ikke så mye å velge i mellom. Sony bør unngås da disse har en tendens å bli treigere og treigere for hver oppdatering. Er det kanskje iPhone SE 2 du trenger?

Lenke til kommentar

Etter at min Samsung S6 klikket har jeg godt over til Sony Xperia XZ1, angrer ikke. S6 hadde jeg i tre år. Hadde jeg hatt nok økonomi så hadde jeg nok kjøpt s9, men det er fordi jeg anser Samsung som trygt valg. Sony som mobiltelefon er ukjent kapittel for meg. Men hittil så er jeg godt fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg klarer dessverre ikke å anbefale Sony. Uansett hvor mye jeg prøver, så får jeg det ikke til. Kall det en rekke dårlige erfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...