Gå til innhold

Det ultimate for røykere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen...

 

Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme. :(

 

Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??! :dribble:

Lenke til kommentar
Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen...

 

Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme. :(

 

Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??! :dribble:

lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser!

 

Og ja, snusen bør holdes kald på lan og lignende :p

Lenke til kommentar
Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen...

 

Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme.  :(

 

Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??!  :dribble:

lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser!

 

Og ja, snusen bør holdes kald på lan og lignende :p

hehe.. liker tankegangen her ja! :w00t:

 

må lage meg en sånn.... noen ideer? :thumbup:

Lenke til kommentar

Så latterlig... Laget noe liknende for 2 år siden. Det er ikke verre enn å kjøpe et 12-voltsuttak som er beregnet for bil, for så å sette inn en sigarettenner. Dette koster alt i alt ~50 kroner MAX. Dremmler ut et passende hull i et plastdeksel, og vips, 20 minutter senere har du laget deg en egen sigarettenner til PC'n.

Lenke til kommentar
Så latterlig... Laget noe liknende for 2 år siden. Det er ikke verre enn å kjøpe et 12-voltsuttak som er beregnet for bil, for så å sette inn en sigarettenner. Dette koster alt i alt ~50 kroner MAX. Dremmler ut et passende hull i et plastdeksel, og vips, 20 minutter senere har du laget deg en egen sigarettenner til PC'n.

...men hadde den koppholder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...