Gå til innhold

Det ultimate for røykere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen...

 

Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme.  :(

 

Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??!  :dribble:

lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser!

 

Og ja, snusen bør holdes kald på lan og lignende :p

ingenting er som lommevarm snus.. sånn skikkelig lunka der snusen renner skikkelig mmmmmm

Lenke til kommentar
Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen...

 

Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme.  :(

 

Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??!  :dribble:

lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser!

 

Og ja, snusen bør holdes kald på lan og lignende :p

ingenting er som lommevarm snus.. sånn skikkelig lunka der snusen renner skikkelig mmmmmm

Det var ironi, sant? :cry:

Lenke til kommentar
Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen...

 

Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme.  :(

 

Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??!  :dribble:

lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser!

 

Og ja, snusen bør holdes kald på lan og lignende :p

ingenting er som lommevarm snus.. sånn skikkelig lunka der snusen renner skikkelig mmmmmm

*Frysning*

 

...Og det var ikke en av de gode frysningene, men noe slikt som æææsj <sleike på den iskalde snusen min> :)

Lenke til kommentar

sånnt er jo simplet å lage selv.. sikkert billigere og raskere også.. ikke det at jeg har behov for det akuratt, sånne sigarett uttak for man kjøpt på båt-tilbehør forhandlere (ja der har dem veldig mye annen fint 12 V stæsj :thumbup:) bla. a 12 v lamper som lager lite varme og lyser sterkt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...