Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp med nettilgang på Ps.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hadt ofte problemer med nettet på Ps. Hvær gang jeg skal prøve å spille online, da opplever jeg at andre spillere detter ut eller motsatt at jeg detter ut. Jeg har faktisk gjort det jeg kan, det er å koble av og på nettet, og skjekker nett tilgangen. Det ser bra ut den veien. Selv om jeg har gjort det, så detter jeg/spillere ut for det om. Skjønner ikke hva som er problemet!! :( :(

 

Jeg opplevdet det til og med på min dagens stream også.

Jeg prøvde å spille litt, litt kjederlig å være solo på dette spillet. :glare:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken PS har du? Bruker du kabel eller trådløs nettverkstilkobling? Versjoner før PS 4 pro har dårlig trådløst nettverkskort så du bør vurdere kablet tilkobling hvis du bruker trådløs.

Du hadde faktisk rett. Testet det ut i dag. Nå må jeg invistere meg en ny nettverkskabel. Sånn at jeg har en til Ps også. :wee:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

En Switch er for nettverkskabler omtrent det samme som en slik stikkontakt med mange stikkontakter i.

forgrener-6-veis.jpg
Altså hvis du har 1 nettverksport i veggen på et rom, og du kobler en slik switch på, så kan du plugge i mange nettverksting i den switchen.
Gigabit sier noe om hvor raskt switchen jobber. Altså at den klarer å håndtere store datamengder hurtig.

netgear-gs108(121497)_2_Normal_Large.jpg

 

Lenke til kommentar

En Switch er for nettverkskabler omtrent det samme som en slik stikkontakt med mange stikkontakter i.

forgrener-6-veis.jpg

Altså hvis du har 1 nettverksport i veggen på et rom, og du kobler en slik switch på, så kan du plugge i mange nettverksting i den switchen.

Gigabit sier noe om hvor raskt switchen jobber. Altså at den klarer å håndtere store datamengder hurtig.

netgear-gs108(121497)_2_Normal_Large.jpg

 

 

Okei, takk. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...