Gå til innhold

Stor markering til støtte for Listhaug i dag kl 15


  

29 stemmer

  1. 1. Skal du delta på markeringen?

    • Ja
      2
    • Skulle ønske jeg kunne, men det passer ikke
      8
    • Nei
      19


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Jeg skjønner det bare ikke.. Denne kvinnen gjør så godt hun kan for å fyre opp en ABB v2.0 mot AP.. På facebook.. Som justisminister.. Personen som liksom skal være Norges høyeste autoritet på rett/galt.. Hun forsøker å male en svær jævla blink på AP, og sier til alle sine nazist følgere; "AP er forrædere"..

 

Og nå altså, Norges største "genier" skriver under på et opprop der de ser på henne som offeret, fordi hun risikerer å miste denne jobben som hun nå med all tydelighet har bevist at hun aldri var kvalifisert for i utgangspunktet..

 

Hva blir det neste fra denne varme, omtankefulle, empatiske høyresiden? Underskriftskampanje for å få ABB benådet, løslatt og gitt helgenstatus?

En grei analyse det der Gabri3L :)

 

Jeg blir bare deprimert på sosiale medier når jeg ser hvor stor støtte (tilsynelatede) politikere som Listhaug har.

 

Ikke for å være "slem", men når man klikker litt inn på diverse profiler (FB), så ser jo man hvorfor.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva får man om man samler de minst intelligente menneskene i Norge på et sted?

 

 

En støttemarkering for Sylvi Listhaug

 

 

Sikkert en morsom vits for dere hetsere på venstresiden. Ja, mange FrP-ere er ikke så intelligente, men intelligens betyr ikke at man har rett. FrP-ere er som regel vanlige arbeidere i vanlige yrkesfaglige jobber. De har ikke mensa-intelligens, men de har sunn fornuft og kontakt med virkeligheten. Kaffe latte-drikkende sosialister har ofte mastergrad og høy IQ, men siden de lever livene sine pendlende mellom lesesalen og kaffebrenneriet så vet de lite om hvordan samfunnet fungerer. 

 

 

Jeg er faktisk en hetser på høyresiden  :w00t:  Problemet med lav intelligens er at man som oftest ikke er i stand til å se objektivt på situasjoner, som også er tilfellet her. FRP vet hvem velgerne sine er, og de appellerer til de med lovnader om lavere skatt, fjerning av bompenger og utkasting av innvandrere. De spiller på følelser til de mindre intelligente i samfunnet for å sanke inn stemmer. Det er faen meg groteske greier. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Kanskje litt, men man må slå tilbake med samme mynt ;) Men det er først og fremst et faktum. Blant vanlige arbeidere er det få sosialister. Blant folk med høy utdanning, spesielt byråkrater i offentlig sektor, er det mange. 

 

 

Når du sier sosialister så regner jeg du mener de som ligger til venstre, og det er helt klart mange arbeidere som ligger her. De fleste godene de har i dag kommer jo fra denne siden, men mange har glemt det og faller over på høyre siden. Helt klart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FrP-ere er som regel vanlige arbeidere i vanlige yrkesfaglige jobber. De har ikke mensa-intelligens, men de har sunn fornuft og kontakt med virkeligheten.

Det kan diskuteres. Disse vanlige arbeiderne i vanlige yrkesfaglige jobber som stemmer FrP må da vite at de stemmer på et parti som bryter ned deres egne rettigheter og økonomiske trygghet?

 

En annen gruppe som ofte stemmer FrP er forøvrig NAV-klienter.

Endret av RRhoads
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hatet er sterkt på venstresiden. 

 

listhaug.jpg

 

Utrolig bra tale av Shurika, eller? Ironisk at "anti-rasistene" står der og buer og skriker for å overdøve en mørkhudet kvinne. 

 

Skrek de kun når Shurika appellerte? 

 

 

Nei, men det er liksom ikke passende for anti-rasister å ikke la mørkhudede snakke. 

Endret av VRK18
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hatet er sterkt på venstresiden. 

 

listhaug.jpg

 

Utrolig bra tale av Shurika, eller? Ironisk at "anti-rasistene" står der og buer og skriker for å overdøve en mørkhudet kvinne. 

 

Skrek de kun når Shurika appellerte? 

 

 

Nei, men det er liksom ikke passende for anti-rasister å nekte mørkhudede ytringsfrihet. 

 

Står de andre til høyre i bildet, eller hva er det du prøver å si? Jeg ser kun noen ungdommer med sterke meninger, men observerer at de står til venstre fra noen andre folk. 

Lenke til kommentar

Hatet er sterkt på venstresiden. 

listhaug.jpg

 

Dette grenser til komisk. La ungdommen få ha sitt edgy opprør, så kan vi gi de et lite avbrekk ved å ikke ta de så seriøst.

 

Du aner ikke hvor mange alt-right troll som er av samme kaliber, og som på lik linje bare er støy i debatten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...