Gå til innhold

Nokia 7 Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge folk på swedroid forumet så er release 19.04 for nokia 7 plus

Sjekket Elgiganten.se, der står det "Förboka - release 18-04-19" (Antar at dato-formatet er yymmdd, og ikke ddmmyy, ellers må de vente lenge).

På Elkjøp.no har de ikke noe slikt gult "banner" på 7 Plus, de har det derimot på f.eks. iPhone 8 Red; hvis 19. April er utgivelsesdato i Norge, så synes det burde informeres om i nettbutikken slik som på den svenske utgaven.

Lenke til kommentar

Jeg chattet med de da forventet-dato var borte, da sa de at den "mest sannsynlig" var på lager innen 14 dager. Det var på mandag. Mistenker at lagerstatus er feil, evt så har de fått de inn, men har ikke lov å sende de ut før 19.04.

Snakket med de på telefon nå, nevnte det med lagerstatus på de ulike fargene og leveringsdato på elgiganten sin nettside.   Hun på telefonen sa at den sorte er på nettlager.   Vi får vel bare vente og se. Den tålmodighetskremen altså :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk akkurat pakksporings nr fra elkjøp.

 

 

Chatten bekreftet akkurat at de shipper ut svart/kobber nå. Bestiller du i kveld sendes den klokken 3 i morgen. 

 

Da er min på vei om ikke så lenge  :w00t:

 

Om jeg får samme SOT som gutta her, så blir jeg meget fornøyd: 

https://www.reddit.com/r/Nokia/comments/8bfsgz/nokia_7_is_a_absolute_beast/

Haha!  Fantastisk!   Så mye ulike datoer og informasjon på sidene... vel, så lenge de leverer. :)

 

Må uansett si dette er den mest spennende telefonen på en god del år (for min del)   Ser ut til å bli en Nokia Nexus i alt utenonom navnet!

 

Edit:  Ser ut som Oreo 8.1 rulles ut også.  En Belgisk bruker har fått det https://community.phones.nokia.com/support/discussions/topics/7000021202

Endret av Nado
Lenke til kommentar

Denne mobilen frister en del. Men lurer på om jeg blir å mislike størrelsen/vekten, og at den ikke har notifikasjon LED. Hvordan er den sammenlignet med Honor 9? Ganske lik ytelse? Jeg er ikke så inne på maskinvare for telefoner

Notification LED er kjekt å ha, men for min del så er det en vanesak.  Kommer ikke på andre mobiler i denne prisklassen som har så stor skjerm og er i metall.   Snapdragon 660 virker som en veldig habil SoC

Lenke til kommentar

Jeg har gitt opp å finne den perfekte telefonen. Det er alltid ett eller annet på ønskelisten som mangler, notification led og stereo høyttalere i front fikk vike denne gangen. Klarer bare ikke å rettferdiggjøre å bruke 8k++ på telefon. 

Same.   Synes 3-4K er mer enn nok for en mobil.   Men for min del så ser det ut til at denne treffer på de punktene jeg er interessert i: metall bakdeksel, minijack, stort batteri, stor skjerm , stock android, god nok SoC.   Å bruke 4K ekstra for å få en Galaxy S eller Pixel er ikke verdt det for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Derfor jeg fremdeles har galaxy s5, er så ekstremt vanskelig å finne en telefon som liksom er "the one". Men, etter min overgang fra s2 til s5 så var faktisk notifikasjon LED noe av det jeg likte best, etter bedre ytelse, selvfølgelig. Så, det blir isåfall et stort savn om jeg kjøper en 7+

Lenke til kommentar

Derfor jeg fremdeles har galaxy s5, er så ekstremt vanskelig å finne en telefon som liksom er "the one". Men, etter min overgang fra s2 til s5 så var faktisk notifikasjon LED noe av det jeg likte best, etter bedre ytelse, selvfølgelig. Så, det blir isåfall et stort savn om jeg kjøper en 7+

Mye er vanesak også..  Har hatt Galaxy S1, 2, 4 og Note 4.    Har vært ting jeg likte og mislikte på samtlige, men overall så har jeg vært fornøyd med dem.  Har ikke prøvd S5, men ser jo slettes ikke verst ut den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...