missi Skrevet 26. februar 2018 Skrevet 26. februar 2018 Nå har jeg tenkt noen dager og dette blir bare dummere og dummere. Utfordrer TU til å skrive en lang og dyp artikkel om potensiale i batterier. Videre noe om forventet utviklingstakt. Så må TU dra tilbake til denne fjotten av en svenske og stille noen kritiske spørsmål. Som takk lover jeg å bli abonnent. 4
O.A.G. Skrevet 26. februar 2018 Skrevet 26. februar 2018 Ser for meg at det blir fin bakgrunnslyd i 110 km/t (eller høyere) på motorveier. Både for de i bilen og omgivelsene! For ikke å snakke om slitasje. Tenk deg å ligge på veien i maks tillatt hastighet og strømavtageren treffer noen avrevne biter fra en havarert strømavtager som ligger nede i sporet............ 4
O.A.G. Skrevet 26. februar 2018 Skrevet 26. februar 2018 Hvor mye energi skal brukes for å holde dette isfritt så det kan brukes på vinteren når bilene har kortere rekkevidde? Kunne sikkert ladet mange STORE batterier med den energien.
_Nils_ Skrevet 27. februar 2018 Skrevet 27. februar 2018 1800-tallet ringte og vil ha tilbake pantografen sin. Og 800 volt nedi veibanen liker vel regn antar jeg. Blir ekstra spennende (hehe) å krysse gata for gående da? https://www.youtube.com/watch?v=Ub1YsSAnsX8 Bør være minimalt med gående på disse hovedveiene
Hallvard The Horrible Skrevet 1. mars 2018 Skrevet 1. mars 2018 Hva med trafikksikkerhet for 2-hjulere? Trikkeskinner i byene er ille nok, og på landeveien er jo hastigheten normalt en del høyere. 3
NgZ Skrevet 13. mars 2018 Skrevet 13. mars 2018 "Trafikken er stengt på grunn av signalfeil. Lastebil har hektet skinnen og revet opp 50 meter skinne. Vi regner med å åpne veien igjen innen uken er omme. Beklager de ulemper dette medfører for våre trafikanter…"Hvis du tror SIGNALlfeil er relevant her, bør du forsøke igjen... I tillegg er det nok ikke verre, i slike tilfeller, enn å heve skinnen under bilen de aktuelle 50 meterne. Whoosh! Eller var du kanskje rett og slett ikke morsom, men fremstod heller som en av de mange i kommentarfelt som er negative til alt, med tildels svært dårlige argumenter - en slik det går tretten av på dusinet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå