Gå til innhold

Dette kan bli løsningen på batteriproblemet til elbiler


Anbefalte innlegg

Nå har jeg tenkt noen dager og dette blir bare dummere og dummere.

 

Utfordrer TU til å skrive en lang og dyp artikkel om potensiale i batterier. Videre noe om forventet utviklingstakt. Så må TU dra tilbake til denne fjotten av en svenske og stille noen kritiske spørsmål.

 

Som takk lover jeg å bli abonnent.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser for meg at det blir fin bakgrunnslyd i 110 km/t (eller høyere) på motorveier. Både for de i bilen og omgivelsene!

 

For ikke å snakke om slitasje. Tenk deg å ligge på veien i maks tillatt hastighet og strømavtageren treffer noen avrevne biter fra en havarert strømavtager som ligger nede i sporet............

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

"Trafikken er stengt på grunn av signalfeil. Lastebil har hektet skinnen og revet opp 50 meter skinne. Vi regner med å åpne veien igjen innen uken er omme. Beklager de ulemper dette medfører for våre trafikanter…"

Hvis du tror SIGNALlfeil er relevant her, bør du forsøke igjen... I tillegg er det nok ikke verre, i slike tilfeller, enn å heve skinnen under bilen de aktuelle 50 meterne.

 

Whoosh!

 

Eller var du kanskje rett og slett ikke morsom, men fremstod heller som en av de mange i kommentarfelt som er negative til alt, med tildels svært dårlige argumenter - en slik det går tretten av på dusinet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...