Gå til innhold

CL: Sevilla - Manchester United


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Du syns ikke stallen har noen ting å si du? Ser du ingen svakheter i stallen? (Roger)

Mourinho er storfornøyd med 0-0 borte i CL uavhengig av stallmateriale. Grunnen til at vi fremstått så destruktive idag og i kamper som borte mot Liverpool er en konsekvens av måten laget er satt opp på.

 

 

Kamp-planen ja, men om du ikke ser at United mangler kvalitet, så veit jeg ikke helt hva jeg skal si til deg. Mourinho står ikke i garderoben og sier til laget sitt at "spill dritt a gutta, kom igjen"

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

 

 

Du syns ikke stallen har noen ting å si du? Ser du ingen svakheter i stallen? (Roger)

Mourinho er storfornøyd med 0-0 borte i CL uavhengig av stallmateriale. Grunnen til at vi fremstått så destruktive idag og i kamper som borte mot Liverpool er en konsekvens av måten laget er satt opp på.

Kamp-planen ja, men om du ikke ser at United mangler kvalitet, så veit jeg ikke helt hva jeg skal si til deg. Mourinho står ikke i garderoben og sier til laget sitt at "spill dritt a gutta, kom igjen"
Det er klart, men vi underpresterer i forhold til det laget vi har på papiret uansett. Måten de andre topplagene i PL fremstår i CL i forhold til oss er skremmende å se, vi ser ut som et Championship lag i forhold. Stallen vår matcher kanskje ikke City sin, men så vanvittig mye dårligere enn de andre topplagene er den da ikke.

 

 

Men ja, det må vel et x antall milliarder til før vi kan se ut som et lag.

Endret av Roger Roger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...