Gå til innhold

ANMELDELSE: Kingdom Come: Deliverance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet går på mange måter tilbake til RPGenes tidlige dager, og forventer at spillerne tåler motstand og bratt læringskurve. Det passer dårlig for endel moderne gamere, som vil ha enkle, lettflytende og simple mekanikker. Er bare å se på anmeldelsene rundt om kring, det svinger enormt!

 

Men artikkelforfatterens påstand om barnslig historie blir historieløst og dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testa det så vidt og førsteintrykket er at det langt er fra no teknisk vidunder. Men spillet kan være bra likevel. Alt for mange mye loading screens som lett kan bli irriterende i lengden. Cutscenes er lavoppløste. Animasjoner uncanny valley osvosv(Bianca smiler osv og like etter hun er ferdig med og si linjene sine reverter animasjonen i en småsur versjon så ser litt creepy ut hehe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi skriver bare såkalte inntrykk, som egentlig er en anmeldelse bare uten karakter. (Nesten) ingen som krangler da - så kan man alltids være uenig eller ikke i det som står skrevet :) På Steam-kuratoren får de gjerne til slutt en anbefaling eller ei, men det er vel ikke noe tvil om at KDC anbefales både av Joachim og meg. For dem som liker slike spill. Jeg tror derimot ikke KDC gjør noe særlig for å lokke de som ikke er fan av sjangeren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Dette er et meget godt spill som får tyn p.g.a det faktum at game reviewers har kort tid å sette seg inn i et komplisert spill. Og takket være ADHD generasjonen, hvor alt må være "in your face bling bling" for å fatte interesse forstår jeg spillet får mixed reviews.

Lenke til kommentar

la inn spillet på nytt for under en uke siden for og se om de hadde fiksa buggsa. Fortsatt veldig buggy her. Spillet krasjet etter 15 minutter.

Texturene på folk jeg snakka med ble loadet inn 5 sekunder etter jeg hadde kommet bort til dem så detaljer på klær etc poppet opp lenge etterpå etcetc. Dårlig ytelse fortsatt. Har 2700x ryzen med 2080rtx kort. spillte i 2k med høy instillinger og duppa helt nedi 40tallet. 

Skuffende at så lite er fiksa etter så lang tid. Får vente et år eller 2 til og se om ting har blitt bedre.

Lenke til kommentar

Dette er et meget godt spill som får tyn p.g.a det faktum at game reviewers har kort tid å sette seg inn i et komplisert spill. Og takket være ADHD generasjonen, hvor alt må være "in your face bling bling" for å fatte interesse forstår jeg spillet får mixed reviews.

 

...eller så er det berre mogleg at andre folk ikkje har same meining som deg. Gamer.no gir alltid skribentane god tid til å spele ferdig spela me testar, så det er neppe problemet. Eg sat igjen med akkurat det same inntrykket som Andreas etter å ha spelt gjennom (som eg skreiv for Filmpolitiet). Oppleving av spel er til sjuande og sist subjektive, så generaliseringane du kjem med her blir meiningslause. Peik heller på enkeltelement i teksten og argumenter for kvifor du meiner Andreas tar feil. Då kan me ha ein meir nyttig diskusjon rundt saka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...