Gå til innhold

Kamptråd - Newcastle United vs Manchester United

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dårlige som vi er mot topplag er det nettopp disse kampene vi må vinne. Topp 4 brgynner å se skummelt ut.

Kanskje litt å overdrive når vi akkurat nå ligger på andreplass med fire poeng ned til tredje. Ellers er jeg enig!

Skrevet

Så dårlige som vi er mot topplag er det nettopp disse kampene vi må vinne. Topp 4 brgynner å se skummelt ut.

Kanskje litt å overdrive når vi akkurat nå ligger på andreplass med fire poeng ned til tredje. Ellers er jeg enig!

Liverpool og Chelsea har én kamp mindre spilt. Topp 4 begynner faktisk å se skummelt ut.

Skrevet

Vi har hatt mer enn nok til å avgjøre denne kampen her, Martial tre ganger og Sanchez. Men det er skremmende å se hvor late spillerne er, som om de faen ikke gidder noen ting. Får de bare potetgull som mat på Carrington eller?

Skrevet

Liverpool og Chelsea har én kamp mindre spilt. Topp 4 begynner faktisk å se skummelt ut.

Jepp, to lag som er minst like ustabile som oss. Vil ikke si at det er så voldsomt skummelt enda, men vi skal inn i et kjipt program snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...