Gå til innhold

Coop DVD spiller utsolgt!


Anbefalte innlegg

Hadde planer om å kjøpe den berømte DVD spilleren til Coop. Men da jeg ikke kunne fine den noe sted i butikken og spurte kassadamen. Sa hun at ALLE Coop butikkene var utsolgt og at de ikke skulle få inn et nytt parti!

 

Noen som vet om det finnes noen andre "bra" DVD spillere til rundt 500 kr?

Helst ikke fra web butikk!

 

Takker for alle svar :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LOL

 

Det er jo soleklart at man ikke får noen bra dvdspiller for 500 kr...

 

Jeg skjønner ikke at folk gidder å kjøpe sånt skrap..

 

Dagligvarekjeder burde burde heller konsentrere seg om bra utvalg på dagligvarer og ikke på alt annet tullballl...

 

Ta deg heller en fest for pengene spør du meg..

 

Har ikke folk sans for kvalitet lenger eller...

Lenke til kommentar

tintin77, Quietman, rlz:

Har dere noe spesifikk kritikk mot Coop-spilleren eller er det bare den generelle ugjennomtenkte "Hvis det er SÅ billig så MÅ det jo være dritdårlig" ?

 

Fredric: Sjekk ut komplett og andre nettbutikker. Du finner sikkert noe til rundt 499 kr, (men da må du jo betale porto i tillegg :no: ) Sjekk elkjøp, lefdal, expert, spaceworld og andre. Kanskje de har noe?

 

Litt synd at de gikk tom egentlig siden jeg hadde tenkt å kjøpe Coop-spilleren til foreldrene mine. De trenger noe man kan spille CD/DVD/SVCD og se bilde CD'er på i stua. Noe jeg tror den vil fungere utmerket til. (De er jo ikke akkurat HiFi-freaks)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at folk gidder å kjøpe sånt skrap..

Det er noe av det dummeste jeg har hørt.

 

Hvorfor skal du kjøpe en DVD-spiller til 5000, hvis TV-et er et 14" til 1000 kroner!?

 

Er ikke alle som sitter med 32+ tommer widerscreen og som dermed har behov for en skikkelig spiller.

 

Har du en dårlig TV er det passelig likegyldig hvordan DVD spilleren er. Forskjellene er ikke så store.

Lenke til kommentar

Jo dyrer dvdspiller man kjøper, jo mere trøbbel får man med kompabiliteten ser det ut til :roll:

 

har en kompis som har en dyr H/C dvdspiller. han sliter med brente plater. husværeten min har en grundig spiller til ca 3500,- sliter oxo med brente plater.

Selv har jeg en billig United DVD og har ingen problemer :thumbs:

Lenke til kommentar

Det er klekkelig likegyldig for meg at folk sløser bort penger på slike tvilsomme produkter

 

Denne teksten på hifiklubbens sider sier jo litt

 

Dette testet vi spillere på

Alle DVD-spillerne vi testet før vi fant Argon DVD2001 var ikke tilfredsstillende på ett eller flere av områdene nedenfor:

1. RGB bildekvaliteten

Faktisk var det kun få spillere som hadde "ekte" RGB funksjon via scart. De fleste av hadde et RGB signal som ble konstruert fra det vanlige kompositt/s-video signalet, noe som resultere i en bildekvalitet som var dårligere enn det opprinnelige signalet! Typisk feil var f.eks at det røde fargesignalet ikke passer med det grønne og blå - ofte var signalene flere millimeter fra hverandre!

2. Avspilling av kopibeskyttede CD´er

Mange av spillerne var ikke i stand til dette. Et problem som er løst på kjente merkeprodukter for lenge siden.

3. Avspilling av formater

Noen av spillerne kunne ikke engang spille de formatene som spesifikasjonene lovet - selv ikke formater som ble reklamert for med små klistremerker på fronten av apparatet!

4. Sikkerhet

Enkelte spillere hadde elementære sikkerhetsproblemer. Enten var det snakk om "tvilsomme" konstruksjoner - eller mer seriøse problemer - som f.eks dårlig isolering rundt 230V ledningen ved skarpe kabinettkanter (selv om de var “CE" godkjente til det europeiske markedet)!

5. Grunnleggende kvalitetsfølelse

De fleste spillere hadde stygg plastikkfront og et "rotete" design.

6. Betjeningen

Var ofte alt for dårlig og ulogisk. Hvis vi ikke selv kan finne ut av betjening og funksjoner - hvordan skal vi så lære våre kunder dette?

 

Dessuten er jo også spillerne bygget av veldig billige og ja dårlige komponenter uten tvil

 

Hele hensikten med DVD er jo at man skal få bedre bilde og lyd enn med video, men med crappy dvdspiller og dårlig lyd blir jo dette mer eller mindre ironisk

 

Bob bob ikke sant a dere

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du kjøpe en DVD-spiller til 5000, hvis TV-et er et 14" til 1000 kroner!?

Her er det ikke snakk om dvd spillere til 5000,- men til en 2000,- + ..

 

Jeg støtter tintin77 her jeg.

For all del. Kjøpt dritten. Er som oftest disse som til slutt må byttes ut etter kort tid.

Og joda.. Noen har sikkert flaks og får ingen problemer..

 

Og jeg tror da forresten ikke ALLE har en 14" TV..

Lenke til kommentar

Kjøpte ein Hitachi DVD til 3500,- for eit par år sidan.

Angrar litt på det. Rema 1000 hadde ein til 999,-

Rema-dvd'en hadde lekre mp3 menyar med lange filnavn, og JPG støtte.

Hitachi'en klarer kun 8 tegn og får seriøse problem med "tvilsomme" bokstavar.

 

1. RGB bildekvaliteten

Faktisk var det kun få spillere som hadde "ekte" RGB funksjon via scart.

 

Trudde faktisk at scart "var" RGB heilt til eg fann ut at min 28" Stereo TV ikkje har

RGB. Hitachi'en har, men det hjelper meg lite.

 

Var frista til å kjøpe ein Prix DVD for å dempe smerta av å ha kjøpt den dyre.

2 DVD spelarar til 1949,50 i snitt hadde ikkje vore so gale som ein til 3500,-

 

 

Bent

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...