Øystein.F. Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Denne månaden skal gamle klassikarar ut til folket.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i februar
radiohodet Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Om du ikkje er svært oppteken med å leggje ville beist i bakken no, har du eit forklaringsproblem. Vil heller si at du har et forklaringsproblem om du ikke er opptatt med Subnautica i stedet. Men kom vel for mange japanske AAA-konsollspill i januar til at Gamer hadde tid til å fokusere på det..... 2
Arodem Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Om du ikkje er svært oppteken med å leggje ville beist i bakken no, har du eit forklaringsproblem.Vil heller si at du har et forklaringsproblem om du ikke er opptatt med Subnautica i stedet. Men kom vel for mange japanske AAA-konsollspill i januar til at Gamer hadde tid til å fokusere på det..... Ta det kuli. Vi jobber med en anmeldelse. 4
...... Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Godt å se at enda en måned kan gå forbi uten at lommeboken får kjørt seg.
Gunfreak Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Blir spennende om Kingdom Come, det er nå over 4 år siden jeg joina kickstarteren for det spillet, så langt har jeg greit å holde meg unna for mye Hype.
Kaesar Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Må innrømme at Kingdom Come gjør at det kribler litt i fingrene. Skulle bare hatt mere tid til å faktisk spille
LarZen Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Kingdom Come og Shadow of the Colossus skal kjøpes. Uten å blunke.
Schreiber Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Bayonetta 1 og 2 kommer til Switch om ca to uker.
...... Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Bayonetta 1 og 2 kommer til Switch om ca to uker. Søren, stemmer det. Rart at det har sneket seg under radaren i denne artikkelen.
Gooner76 Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Jeg gleder meg til Fishing: Barents sea http://www.fbsgame.no/
herzeleid Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Tror fort februar kan toppe 2018 spillmessig for min del. Utvidelser til CIV og Stellaris, i tillegg til at Kingdom come absolutt ser ut til å ha potensiale.
Øystein.F. Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Skrevet 1. februar 2018 Bayonetta 1 og 2 kommer til Switch om ca to uker. Søren, stemmer det. Rart at det har sneket seg under radaren i denne artikkelen. Argh. Den var sur, men det er ikkje til å unngå at ein mistar enkelte titlar, men det er surt likevel. Forarbeidet til desse sakene er å oppdatere kalender vår ved å sjekke releaselister, men av og finn vi titlar som ikkje er oppført.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå