Jump to content
AnonymDiskusjon

[Løst] Oral i dusjen

Recommended Posts

Helluu

Leter egentlig etter noe tips 

Dama og jeg gir ofte oral til hverandre i dusjen, Det er grusomt slitsomt å sitte på knær både for henne og meg 

Hun holder på som regel i 10-20 min og får vondt i knærne lenge etterpå

Har tenkt på en form for krakk eller stol som er liten nok til å gjemme bort i hjørnet men samtidig man kan sitte med knærne bøyd

hehe er litt dårlig illustrativt MEN

hvis noen har tips om hvor man kan kjøpe små krakker hadde det vært knall å få tips om :D

Anonymous poster hash: c9b66...697

Jula har flere billige krakker:

https://www.jula.no/search/?query=krakk

Denne kan slås sammen også og stues bort - https://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/stiger-og-stillaser/stiger-og-paller/paller/krakk-341036/

Alternativ har Ikea flere små, men også evt stikk innom Babyshop eller tilsvarende. De har små krakker som barna kan stå på for å pusse tenner/vaske hender etc. Da kan dere også skylde på at dere av og til får besøk av venner som har med barna sine f.eks.

• Like 1

Hvis man slav squatter kan man sitte komfortabelt kjempelenge. Knær og penger spart :)

Men husk! Ikke sitt på tå, men på helene.

slav_squat_by_drzewobojczyni-dahpivd.jpg

• Like 2

Vi kunne gjort det andre steder såklart ^^

Men hun squirter mye og jeg kommer mye.. så vi slipper en god del griseri når det går for oss

Også er det jo litt deilig å bare kunne grise litt ekstra uten å se ut som et skipsvrak dratt opp av havet dersom man tar i litt ekstra eller gjør det litt våtere ;)

Vi kjøpte den på jula som kunne klappes sammen! helt genial :D perfekt høyde og enkel å stue bort i hjørnet etterpå!

Fruen sine knær er meget fornøyde!  

Takk for alle innspill :D Tråden kan settes som løst hvis det må gjøres av mods ^^

Anonymous poster hash: c9b66...697

Tommel opp for løsning som fungerer. :) Og skjønner at det er litt lettere å gjøre ting i dusjen nå mye kroppsvæsker i fri flyt. :D

Annet tips f.eks til sengebruk er kladd - absorberende små pledd, fåes enten i engangs eller flergangsbruk som kan vaskes. De kan kjøpes på de fleste apotek og bandagister. Perfekt for damer som har en tendens til å squirte mye, spes om man drar frem Magic Wanden!  :D