Gå til innhold

Er Nintendo Switch verdt pengene?


123Vegard

Anbefalte innlegg

I følge ungene i huset OG kjerringa, så er Switch virkelig verdt pengene. De elsker den!

 

Koster jo bare 1/4 av Iphone x :D

 

De spilla det går i er: Splatoon 2, mario oddy, zelda botw og fifa 18 :p

 

1/4 av en iphone? Må vel ut med nesten 10,000,- for en velutstyrt switch. 

4000,- for konsollen

3 kontroller - 800,- stykk / 2400,-

5 spill - snitt 400 stykk / 2000,-

 

Å sette de prisene opp mot de samme greiene på de andre konsollene er en ting. Prisen er tilsvarende de andre. Det er heller ikke spesiellt mange muligheter til å spille multiplayer på samma skjerm på de andre. Rayman med 2+ spillere er hysterisk :D

 

Prisen må også ses opp mot underholdningsverdien selvfølgelig og jeg kan med hånden på hjertet si at Switch (for meg) var verdt pengene mer enn XB og PS.

 

Det beste med Switchen er at Nintendo faktisk slenger med alt som trengs, tilogmed en HDMI-kabel (som det står Nintendo på) :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte en Switch til samboeren i julegave. Siden den ble åpnet har ikke pc'n eller PS4-konsollen blitt brukt én eneste time. Mario Odissey er veldig bra, og Zelda er majestetisk. Fantastisk verden å tusle rundt i. Eneste problemet nå er at samboeren også liker konsollen, noe som medfører at jeg ikke får spilt :( 

Mari Kart er også gøy

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Switch til samboeren i julegave. Siden den ble åpnet har ikke pc'n eller PS4-konsollen blitt brukt én eneste time. Mario Odissey er veldig bra, og Zelda er majestetisk. Fantastisk verden å tusle rundt i. Eneste problemet nå er at samboeren også liker konsollen, noe som medfører at jeg ikke får spilt :(

Mari Kart er også gøy

Kjøpte du ikke Switchen til henne som julgave da? Jeg kjøpte Switch på reelase og kona tok beslag på den. Heldigvis var det bare en mnd til hennes bursdag så jeg kjøpte switch til henne på bursdagen.Problemet løst :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...